Recenze (5 261)
Čas dluhů (1998)
To čo bolo? Riadna blbosť, až sa človek čuduje, že čo človek nevymyslí. A práve to je jeden z dôvodov, prečo som tomu nedal odpad. Druhým je tých pár absurdných momentov, ktoré trochu pohli mimikou tváre. 20/100
Hra na hraně (2013)
Nič prevratné a nič také, čo by stálo za to pamätať si dlhšie ako hodinu. Klasická taškarica zo sveta gamblingu, alebo tiež o tom, ako precikať veľkého precikávača. Chcelo to len nejaký super nápad ohľadom finty. V tomto prípade to bolo veľmi šedivé, úplatky a úplatky... Slabší priemer. 55/100
Pes (2022)
Zoberú psa na bojisko, samé výbuchy a streľba, a potom sa čudujú, že je psík traumatizovaný. A akoby to nestačilo, ešte ho chcú aj utratiť... Mám rád filmy so zvieratami. Pravdou je, že po obsahovej stránke to síce nebolo bohviečo, ale dalo sa na to pozerať bez problémov a bez nudy. Lepší priemer. 65/100
Zabij mě, lásko (2024)
Tak toto Poliakom nevyšlo. Nudné, trápne a infantilné skoro po celý čas. Paradoxne ma najviac bavil úvod, keď ešte medzi nimi nebola paranoja. Takže to na mňa malo skôr opačný efekt. V poslednom čase na Netflixe pribudlo veľa sračkoidných vecí. Toto je jedna z nich. 30/100
Zkouška (2021)
Úvod navnadil a zaver bol dramaticky drtivý, to uznávam. Ale to medzi tým to bolo nudné až strach. Teda až na pár momentov. Na štyri hviezdy to nevidím. 65/100
Kübra (2024) (seriál)
Bože, takúto ťažkú nudu som už dávno nezažil. Pritom nápad bol super, konečne niečo čo mám vo filmoch rád - predpovedanie budúcnosti... No moje očakávania to nesplnilo ani zďaleka. 20/100
Bod obnovy (2023)
Dejova linka nudná až strach. Snažilo sa to budiť dojem, že ide o veľkú krimi záhadu a pritom išlo o veľký prd. Podpriemer. 40/100
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Trocha ma znepokojilo to množstvo negatívnych ohlasov. Našťastie sa mi potvrdilo, že je to len také bučanie do vetra, pretože to bolo celkom fajn - príjemne strávené 2 a pol hodiny. Dokonca sa mi to páčilo viac ako krištáľová lebka. Je vidno, ako si dali na tom záležať - fantastická výprava (v úvode mi z mladistvého vzhľadu Herrisona Forda padla sánka) a dynamika nedávajú priestor na nudu. Trocha zamrzelo, že tam bol Basil (Toby Jones) iba chvíľu, celkom by sa tam hodilo také roztomilé motovidlo. Jeho dcéra už taká sympoška nebola. Tiež škoda, že tých hrátok s časom tam nebolo viac, ale tak to asi malo byť. Za mňa spokojnosť. Slušný nadpriemer. 80/100
Milé dítě (2023) (seriál)
Prvé štyri časti boli fantastické. Výbrone vyskladaná atmosféra, ktorá miestami zachádzala až do taomného mystéria. Navyše otázky, položené hneď v úvode, stále hrýzli nedočkavosťou, kedy už budú zodpovedané. Oceňujem aj vizuál. To vyvrcholenie mi ale už prišlo také obyčajné, vzhľadom na to, aký výborný rozjazd to malo. Slušný nadpriemer. 80/100
Piargy (2022)
Som opäť príjemne prekvapený, aký vizuálne a atmosfericky výborný snímok sa zase raz u nás dokázal natočiť. Miestami to bolo dokonca tak príjemne melancholicky baladické. Presne, ako to mám rád. Silný nadpriemer. 85/100