Recenze (184)
Lucky Christmas (2011) (TV film)
Nevedela som sa vynadívať na nepohyblivú tvár Elizabeth Berkley spôsobenú pravdepodobne botoxom. Zaujímavý vývoj v kariére: Showgirls v 1995 a vianočná limonáda v 2011. Ale ok, uznávam, videla som aj horšie vianočné hovadiny.
Neděle u Tiffanyho (2010) (TV film)
No nič moc. Ale zase uznávam, že filmy ako je tento sú nevyhnutné, aby televízia splnila svoju hlavnú funkciu, t.j. ponúkla priestor na bezmyšlienkovitý konzum. A páčil sa mi Eric Winter. Je to fešák.
Zázrak v San Ramos (2003) (TV film)
Príjemný, nenáročný film. Aj napriek prítomnosti kostola ako ústredného miesta deju, bol film ani nie tak o viere ako o ľuďoch a ľudskosti. Som milo prekvapená, ako to Salme Hayek pristane aj za kamerou.
Všichni jsou v pohodě (2009)
Pekný dojemný film, pri ktorom sa mi aj slza vykotúľala. Ťažko predstaviteľné, že by starnúci muž takto precitol, ale ja som to Robertovi De Nirovi zožrala aj s navijakom. Opäť ukázal, aký je úžasný herec. Je smutné, že deti mávajú pocit, že svojej rodine nemôžu povedať celú svoju pravdu. A tak vlastne prichádzajú o šancu dozvedieť sa, aká by bola ich skutočná reakcia. Konečne hodnotný americký rodinný film a nie sračka.
Ahoj, Blondýnko (2012)
Niečo tak hrozné človek len tak nevidí. Jeden z najpríšernejších filmov s lesbickou tématikou. Beatrice Dalle som verila len medzeru medzi zubami. Emmanuelle Beart som čiastočne ľutovala, na jej mieste by som si okrem honoráru vypýtala ešte extra bolestné. Medzi herečkami nebola žiadna harmónia, až fyzicky ma bolelo pozerať sa na ich zúfalý herecký koncert. Jednu hviezdičku dávam príbehu ich mladosti, ktoré stvárnila Soko a Clara Ponsot. Tento film už nikdy viac.
Nezkrotné srdce (1993)
Celkom nerozumiem tým nevyhnutným úmrtiam na konci podaktorých mnohých romantických filmov. Opäť veľa klišé a veľa cukru, ale inak fajn film na strávenie popoludnia, kedy je vonku zima a človek sa trápi s nádchou a v telke nič iné nedávajú...
Barevný závoj (2006)
Tento film má svoju poetiku, aj vďaka exotickej krajine, v ktorej sa veľká časť deju odohráva. Naomi Watts a Edward Norton tiež potešili. Ale je tam príliš veľa filmových klišé, ktoré mi nedovoľujú dať viac ako 3 hviezdičky.
Peřinbaba (1985)
Moja najobľúbenejšia rozprávka vôbec. Má úplne všetko. Aj silné ženské charaktery na obidvoch stranách barikády...
Mambo italiano (2003)
Milá hovadina. Neublíži, ale ani neprekvapí. Čo sa týka filmov, ktoré riešia homo-identitu verzus kultúrnu identitu a pôvod a snažia sa to obaliť do humoru, tak som isto videla aj oveľa lepšie spracovania (napr. Saving face alebo aj I can´t think straight).
Helen (2009)
Dali by sa možno aj nejaké veci vyčítať, ale nebudem to robiť, pretože po dlhom čase som videla film, ktorý ide pod povrch a dáva zmysel. Film s dušou o duši. A výborná, výborná Ashley Judd! Toto je film s nepopierateľne ženským rukopisom.