Recenze (184)
Hranaři (2011)
PROMINTE ALE NEEEE!!!!!!
Muž z oceli (2013)
MUST SEE!!!
Mission: Impossible II (2000)
Já vím že to je naivní blbůstka ale já to prostě tomu Wooovi žeru!! Všechno co mi naservíruje hltám,ani nekoušu rovnou polikám:) + ´Hans a hnedka je co poslouchat:)
Requiem za sen (2000)
DEPRESE!!!!!!FRUSTRACE!!!!!!!!!ÚZKOST!!!!!!HNUS!!!!!!ZDĚŠENÍ!!!!!!PONAUČENÍÍ..........................to sotva :)
Grotesque (2009)
Zvrhlá uchylárna pro maniaky jako sem jááááá:)
Avengers (2012)
Jedna hvězda za Scarlett,druhá za parádní konec a třetí za agresivního Hulka !!! jinak nic vííc
Doom (2005)
je to sice totálníí .......................................................................... ale i tak celkem slušně natočenéé a ta pověstnáá scéna z prvníí osoby je taky celkem slušnáá až na fakt že Dooom těd myslim to stvořeníí se tady chovááá jak teeen kundičky v hororrech pro děcka do 6 let!!! Kdo nevidel o nic nepřišel,kdo viděl už asi nikdy neuvidí!! PS meziplanetární cestování může spůsobyt nevolnost !!
Knight Rider - Legenda se vrací (2008) (seriál)
Jedna hvězda za pěknou amíko-korejskou pusinku Smith Cho
REC 3: Počátek (2012)
Než spadne kamera na zem a napišese že koukáme na REC 3 tak to je Slušnéé ale to co nasleduje potom je spiše Směšnéééé škoda no :(
The ABCs of Death (2012)
Favorite "D is for Dogfight" "L is for Libido" "X is for XXL" "Y is for yougbuck" "T is for Toilet" "J is for Jidai-geki" "U is for Unearthed" "V is for Vagitus" vsechny pribehy byli celkem koukatelny az na "W is for WTF" "G is for Graviti" a to animovany hovno to byl fakt ulet