Recenze (441)
Kód 355 (2022)
Matriarchát, už to začalo... Film stejně zbytečný jako ženský fotbal, všichni na to "musíme" koukat, ale fotbal to není vzácný pane. Hvězda za krásu zúčastnivších se hereček. Více nemá smysl psát.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Za mně dobrý, jako all generační vánoční pohádka za 4.
Mimořádná událost (2022)
Mimořádná událost se bohužel nestala, ale jinak docela koukatelná nuda, která však přes veškerou schematičnost i úsměv občas na tváři vyloudí. Kina netřeba, TV formát tomu sluší úplně stejně jako přestávkovým koťátkům.
Na nože: Glass Onion (2022)
Snadná recenze: ctrl+c a ctr+v. Uáááá, a čem že to vlastně bylo? II...
Narvik (2022)
Takový ten vše relativizující válečný film, který říká že válka je svinstvo pro všechny a všichni za to taky trošku můžou a vlastně nikdo nemůže za nic a všem je z toho nanic. I divákovi, který si ale na tento film už po dvou dnech naštěstí ani nevzpomene.
Nebezpečná lekce (2022)
Strašné, ale být polský puboš, tetelím se blahem... :-D
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Nekonečných 155 minut trvající překombinovaná a při tom tak nudná slátanina.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Nakonec enem za tři, nějak mi ta metalová forma úplně nesedla...
Predátor: Kořist (2022)
Z cca popáté vyvařeného pytlíku už dobrý čaj fakt být nemůže.
Promlčeno (2022)
Koukatelné, vypointované a netrvalo to věčnost. A byli tam docela "normální" lidi. A mělo to konec, jako fakt KONEC. Víc asi nelze v současnosti od Netflixu čekat, takže za mne dobrý!