Recenze (99)
Černý ostrov (2021)
Film, který měl na víc! Prostředí ostrova hezké, ale pořád mi tam chybí něco co by dalo filmu punc zvláštnosti... Každopádně tento snímek neurazí...je to taková oddychovka.
Ve jménu krve (2016)
Výborný film. Můžu jen doporučit a zejména fanouškům Mela.
Šéfka (2016)
Příjemná oddychovka. Nijak zvlášť výrazná, ale neurazí.
Casper (1995)
První a zároveň nejlepší film o Casperovi. Ostatní za mnoho nestojí, ale jednička je dost dobrá. Moje hodnocení je (75%), takže za 4 hvězdy.
Ohnivá sedla (1974)
Western není můj oblíbenej žánr, a tak ani tahle parodie mě nenadchla... Dávám (25%), což je 1 hvězda.
Očista (2013)
Celkem povedenej thriller, je to originální nápad a celkem se to povedlo. Já jsem se bavil. Z kina jsem odešel spokojenej. Dávám (70%), takže to je na 4 hvězdy.
Černé Vánoce (1974)
Skvělej film ! Hodnotím na (80%), takže jasný 4 hvězdy.
Čivava z Beverly Hills (2008)
Já jsem se bavil :) Dávám (60%). Takže mi to vychází na 3 hvězdy.
50x a stále poprvé (2004)
Celkem povedená komedie. Dávám (65%), takže je to na 3 hvězdy.
Píseň pro nevěstu (1998)
Tak na odreagování...nic závratnýho, ale ani to není špatný. Dávám (50%), takže 3 hvězdy to jsou...