Recenze (25)
Řím (2005) (seriál)
Dvěma slovy - SKVĚLÁ PRÁCE!!!!!
Dokonalý únik (2009)
Po dlouhé době mě něco překvapilo....mělo to napětí, mělo to myšlenku, herecké výkony skvělé...za jedna a doporučuji
Bělásek (1995)
Tenhle film jsem viděla poprvé, když běžel v kinech a mě bylo asi 15 nebo 16...pamatuji si, že jsem odcházela úplně ubrečená a se silným zážitkem...teď jsem se na něj podívala už zkušenějšíma očima...a stále ho řadím mezi mé nejoblíbenější filmy...pro mě jeden z nejsilnějších filmů, které jsem kdy viděla...
Tanec v temnotách (2000)
Za mě můžu říct, že to je a bude jeden z mých nejoblíbenějších filmů....tleskám....
Kůže, kterou nosím (2011)
no, nebylo to špatné, nebylo....v začátku jsem lehce váhala, tápala, o co vlastně jde a co je to ve skutečnosti za ženskou, pak se děj rozvinul a to byla chvíle, kdy mě to bavilo..nicméně závěr byl neskutečně předvídatelný, byl mi jasný od první vteřiny, kdy jsem pochopila, o co jde...a to nemám ráda....takže za mě tři hvězdy....
Přežít! (2008) (seriál)
Bohužel, za mě jedna hvězda - první díl ještě dobrý, ale s ostatními to šlo hodně rychle dolů....děj mi přijde hodně nekompatibilní, nepromyšlený, z psychopata je najednou relativně hodný a citlivý člověk, z ministryně ženská bez mozku atd atd atd....bohužel....
Oko za oko (2015)
U tohoto filmu jsem udělala jednu chybu - četla jsem příliš mnoho recenzí a předjímala...upřímně, překvapil mě....Rosamund byla úžasná, skvělý herecký výkon, klobouk dolů, bez ní by to bylo poloviční...za mě tři hvězdy a doporučení - stojí za shlédnutí, opravdu ano....
Obviněný (2005)
Vynikající herecké výkony, drsný příběh, uvěřitelné reakce...mě osobně z filmu běžel mráz po zádech...
Love Is All You Need? (2011)
Jeden z nejemotivnějších filmů, který jsem kdy viděla!!!!!
Fair Play (2014)
Velmi realistické..chválím za režii, chválím za herecké výkony...příběh je velmi prostý, o to uvěřitelnější....jsem velmi ráda, že jsem měla odvahu se na něj podívat