Recenze (53)
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010) (seriál)
Odporná ne PRORuská ale PROSovětská propaganda, animace zpracované pěkně, ale to že nějaký Voloďa, někdě u vesničky zničil 2 německé tanky a tím zpomalil postup nebo zastavil, to není historie, to jsou okamžiky, neukazují objektivně. Pokud se zabívají větší bitvou opět ji kouskují jak puzzle na malé lokální okamžiky. A co se mi nelíbí vůbec Němec je vždy ŠPATNÝ a Rus je vždy ten LEPŠÍ, hodnější, čistotnější, lépe zásobovaný, nikdy to není naopak nebo prostě 50 na 50. To se mi na tomto dokumentu nelíbí, prostě ta neobjektivnost.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Velmi slabý odvar, 1 nebyla špatná, ale tohle je prostě slabé.
Stalingrad (2013)
Odporná proSovětská propaganda, kdy hořící pěšáci jen s puškama překonají 2 zákopy plné Němců s kulomety, to svědčí samo za sebe. 1 hvězda za snahu a relativně pěkně udělané kulisy.
Ulice (2005) (seriál)
Scénáře píše žena kolem které, skáče muž v pracovní zástěře a dělá všechny domácí práce a ona si pokojně lakuje nehty a luští křížovky. Děti nedrogují a nosí samé jedničky, prostě rodinná idylka. Neskutečný shit tento seriál a ještě větší shit je jaká doslova masa lidí to sleduje.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Vůbec, ale vůbec ničím mě tento seriál neoslovil, ani česky, ani v originále. Viděl jsem snad 30 dílů a ani jednou se nezasmál.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
1 hvězda za Megan, další za Amandu a další za kameru a hudbu, jinak dost zvláštně pojatý film.
Chlapectví (2014)
Musím uznat že jsem moc nečekal, ale film mě mile překvapil. Líbil se mi, jednoduchý a přitom nenudil. Sice možná trošku delší, ale chápu že 12 let narvat do téměř 3 hodin je i tak docela mazec takže.
Lincoln (2012)
Pro američany jistě chutné a stravitelné, ale pro našince nudná snůžka nepochopitelných dialogů o něčem co je nám cizí. Nerozuměl jsem snad většině rozhovorů, co jako bylo jejich náplní? Jsem rád že mám zkouknuto, dělám si fajfku, ale vícekrát už nechcu vidět, zbytečně zabitý čas. Herci docela slušní, ale jak někdo poznamenal, nač herec prezidenta mluvil jako on když neexistuje záznam hlasu a projevu, to že babka kořenářka povídala je zdroj na nic. Jak jsem si říkal že by to mohlo mít šťávu, tak je to absolutně vyšťavené.
Sex Tape (2014)
Nuda, nudné dialogy, děj nudný, takže 1 hvězda za snahu, ale je to mizérie.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Po prvních 5 minutách filmu jsem tušil že to bude bezva film, a on není bezva, je přímo úžasný, super, skvostný. Netřeba komentáře, prostě se na něj podívejte a pochopíte.