Recenze (71)
Melancholie (2011)
Tento film mi čekal na shlédnutí asi 6 let, cítil jsem potenciál, ale i obavy - bohužel důvod, proč jsem si ho dříve nepustil, se ve výsledku potvrdil. Výborní herci i námět, ale zpracování by donutilo i Covid opustit ARO, takovouhle nudu mi dlouho žádný film nenabídl. Děkujeme, odejděte. 2/10.
Spolek nemilosrdných (2009)
Jedna hvězda navrch za velice "koukatelně" zvolené osazení. 4/10.
Sejmi prezidenta (2014)
Lidi, na tohle opravdu nemá smysl koukat! Naprosto nechápu, jak se mohl Samuel L. Jackson k něčemu takovému upsat. Odpad roku. 0/10.
Star Trek: Horizon (2016)
4 hvězdy dávám z pohledu nízkorozpočtovky a amatérské/nadšenecké tvorby. Herecké výkony dobré (v porovnání s ST: Renegades), a jak je již zmíněno u ostatních komentářů, film je protipólem k novodobým ST počinům a navrací se k původním trekovským kořenům. Pěkné.
Nebezpečné pokušení (2015)
Film spíše jako výplň času, každopádně pojednává o velmi nepříjemné situaci a Keanu se na začátku docela držel. Za ty "fešný holky" 6/10.
Výheň (2011)
S ohledem na nevalnou úroveň německé kinematografie a mizivý rozpočet film příjemně překvapil. Ukázka, že když máte dobrý námět a trochu umíte, i s málem se to dá. Za kratší stopáž a divně useknutý konec 6/10.
Bullet (2014)
Parádní B až C, tak předvídatelné, až z toho má člověk radost..A hlavně, s mačetou se do přestřelky nechodí!!. 6/10.
Jen Bůh odpouští (2013)
Zvládl jsem pouze prvních 30min tohoto pseudofilmu, dále by to byl čistý masochizmus. Epesní srač*a vyblitá na plátno samozvaným režisérem i scénáristou v jedné roli, který se pokouší o něco, na co (dle tohoto "díla") ani náznakem nemá. 0/10.
Kletba z temnot (2012)
Film trošku kazí krátká stopáž. Dějový nástup je místy moc až rychlý a člověk má pocit, že bylo ve střižně seškrtáno více, než je zdrávo. Jako celek neurazí, ale ani nijak extra nepotěší, 6/10.
Krev na křídlech (2010)
Aspoň, že byla Megan, jinak dobrého pomálu...4/10.