Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Griffinovi (1999)
Firefly (2002)
Black Books (2000)
Battlestar Galactica (2004)
Californication (2007)
Tráva (2005)
Chuck (2007)
Totalni zavislost, pro me nejlepsi momentalne bezici serial.