Recenze (74)
Legion of the Black (2012)
Pre fanúšika BVB je toto hotový poklad. Neviem, čo viac k tomu povedať, každý si z toho vezmite to svoje. V podstate súhlasím s tým, čo napísala Gabushe (dôležité je pri tom počúvať).
Jack a obři (2013)
A mne sa to veľmi páčilo. Nicholas Hoult ako Jack bol perfektný a celkovo tento film na mňa pôsobil ako vynikajúco spracovaná fantasy. Nemôžem inak ako odporučiť.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Priznám sa, že originál tohto filmu som nevidela a tak nemôžem zrovnávať, či to je horšie, alebo lepšie. Dej filmu sa mi páčil a fakticky ma nadchol. Milujem katastrofické filmy, hlavne také, kde hrozí koniec sveta. Ale tuto mi niečo chýbalo. Mala som pocit, akoby sa im to nechcelo dokončiť a tak ten koniec proste nejako zbúchali. Nemôžem si pomôcť, ale presne toto vo mne po vzhliadnutí zostalo. Pre mňa čistý priemer, pričom jediné, čo film vynieslo aspoň na tých 50% je Jennifer Connelly a Keanu Reeves.
Ve službách FBI (2009) (seriál)
Čo si budeme nahovárať... jediné čo ma k tomu seriálu nalákalo bol sladký Neal Caffrey alias Matt Bomer. A zápletka, ktorá sa v seriály rozvinula ma naozaj baví a Mozzie je proste génius. Absolútne skvelé a musím povedať, že o čosi lepšie ako Menstalista.
Temné stíny (2012)
Čo mám asi tak povedať? Možno to bolo oproti ostatným Burtonovým filmom o level, či dva nižšie, ale ja som tomu "pripečenému" výrazu Johnnyho Deppa nevedela odolať. Ako by som aj mohla, však?
Ospalá díra (1999)
Keď tak na to pozerám, tak rozmýšľam, či Burton niekedy natočí niečo, čo budem schopná skritizovať. Originálny film, ktorý sa možno tvári ako horor, ale s tým žánrom nemá nič spoločné. A mne to vôbec nevadí, lebo to je originálne, úžasné a už zasa nemám čo vytýkať. Elfman + Burton + Depp = 100% kvalita.
Střihoruký Edward (1990)
Najdokonalejší film od Burtona. Johnny Depp ako Edward bol dokonalý a každá jedna jeho emócia bola vierohodná. Bolo z toho síce cítiť sentimentálnosť, ale úprimne...občas to každý potrebuje. Nemôžem inak než vrelo odporučiť. Tento film je, aspoň pre mňa, jeden z najväčších skvostov vôbec.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Typický Burtonov štýl so všetkým čo k tomu patrí. Úžasne vizuálne spracované, skvelý scenár aj výprava. Nemám čo vytknúť, môžem jedine chváliť.
Méďa (2012)
Úprimne, čakala som nejakú rozprávku. A naozaj som bola prekvapená, keď sa film odrazu zvrtol úplne iným smerom a ja som sa pozerala na plyšáka s bongom v ústach. Ale nasmiala som sa poriadne, film si však päť hviezdičiek nezaslúži. Dalo sa z toho vyťažiť aj viac.
Kamarád taky rád (2011)
Tento film som si pustila až po tom, čo som videla "Hlavne nezáväzne" takže musím vyhlásiť, že som nemala ani najmenšie očakávania. Ale vyplatilo sa tomu ten čas obetovať. Milé, vtipné, romantické a určite originálnejšie ako spomínaný druhý film. Už dávno som sa tak dobre nezabavila.