Recenze (99)
Let (2012)
Tento film mě zaujal. Pilot-alkoholik, který lže celý život a na konec filmu se všechno obrátí. On se přizná za to, že řídil letadlo pod vlivem alkoholu a půjde za to do vězení. .Jedná se o velice zajímavý počin.
QI - na vše máme odpověď (2013) (pořad)
První díl alespoň za něco stál, druhý už stojí za nic. Nemůžu si pomoct, ale ten Leoš Mareš se tak blbě směje, že se na to už nemůžu koukat. Je to solidní zábava pro seniory, pro mladé ne!
Wolverine (2013)
Čekal jsem od tohoto filmu více. Tento film byl pro mne spíše velkým zklamáním. Zdál se mi zbytečně dlouhý, předvídatelný a nesmyslný. Škoda toho zpackaného finále na konci filmu!
Constantine (2005)
Keenu Reeves v tomto filmu dokazuje, jak je dobrej. Nejen to, on je dokonce nejlepší! Film šlape jako hodinky a člověk se u něho nenudí. Triky jsou tu dobře zvládnuté. Lucifer je vystihnutej na jedničku, co více si přát! :)
2Bobule (2009)
Nevím co si o tom mám myslet. Jakmile jsem se vžil do role Jiřího Krampola jako mafiána, tak mi ten film přišel jako jedno velké, zbytečné klišé. Celá stavba filmu působí komicky. Film zachraňují jen hezké holky.
Gamer (2009)
Sekvence ve filmu mi přišly zmatené, nedotažené. Škoda dobrého konceptu, který mohl být lépe spracován.
Jak přicházejí sny (1998)
Skvěle, vizuálně propracovaný film, který vám nastíní podstatu posmrtného života. Mnohé scény jsou ve filmu prostě senzačně vystihnuté. Ten konec byl milý, znova se narodili a zase se našli. Dvě duše, které nic nerozdělí a potkávají se v mnoha inkarnacích. Jeslti jste materiálně založení, tak se na tohle ani nekoukejte.
Šmejdi (2013)
Dokument, jehož obsah ve vás rozdmýchá zlobu a nenávist. Je na čase, abychom řekli šmejdům dost. V dokumentu jsou nechutné praktiky prodejců, kteří přesvědčují seniory o jejich kvalitních výrobcích a pak jim vnutí koupi těchto šmejdských výrobku. Řekněme tomuto vydírání na starých lidech STOP!. Něco s tím dělejme! Pěkně natočený dokument. Snad jsem se dobře vyjádřil. Promiňte, ale už mi dochází trpělivost.
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Viděl jsem zatím dva díly a proto musím hodnotit kladně. Škoda, že seriál má jen první sérii. Zápletka se mi zdá totiž originální. Škoda, že nebude druhá série. Seriál měl velký potenciál.
Rozmarné léto (1967)
Jedna z těch lepších, českých komedií. Její hlášky hlavně vstoupiy do české historie. Hlavně pan herec Rudolf Hrušinský. V této české komedii byl nejlepší.