Recenze (792)
Bouřlivé dny (1990)
Zajímavá "poznávačka" automobilového světa Nascar.Efektně natočené závody.
Válečníci (1999) (TV film)
Tenhle film na mě působí opravdu realisticky.Někdy to dokonce vypadá jako by šlo o dokument a ne film podle scénáře.Skvělá kamera.A rozhodně o 100% lepší než hollywoodské Black Hawk Down nebo Udolí stínů,proti Válečníkům totiž všechny tyto snímky působí uměle.
Dobrodružství Rockyho a Bullwinkla (2000)
Koho bavila tahlensta šílená kravina nechť se mi ozve a vyvrátí mi můj názor že Rocky a Bullwinkl jsou dead :-(
Blízká setkání třetího druhu (1977)
WOW,po Star Wars zaručeně nejlepší film roku 1977 :-) V globálním hledisku lze tento snímek považovat za opravdovou klasiku.
Playgirls II (1995)
No některé české filmy v první polovině 90tých let by se snad daly omluvit porevoluční "zmatenosti" z až příliž velké svobody na kterou nebyli umělci zvyklí,ale tohle opravdu ne.Vrchol trapnosti,blbosti a podle mě jeden z nejhorších(ne-li uplně nejhorší) českých filmů vůbec!!!
13 duchů (2001)
Opravdu solidní partička duchů,takhle nějak bych si to představoval :-) Pár zajímavých momentů,málo strachu ale rozhodně ne nuda.To je 13 duchů.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Skvělá animace ale příběh nic moc,taky co byste chtěli nacpat do 9 minut,že?
Animatrix (2003)
Příjemný vítr po zklamání jakým byl Matrix Reloaded.
Expres foto (2002)
Výborný Robin Williams v psychologickém thrilleru o životních hodnotách a hořkosti samoty.Výborná ojedinělá podívaná.
Knoflíková válka (1962)
Po všech stránkách klasický snímek,který nepřestává být vtipný ani po tolika letech.