Recenze (149)
Captain America: Občanská válka (2016)
Tady není o čem. Po druhé projekci zvedám. Akce sama o sobě fantastická - přehledná a dynamická. Ta choreografie je zkrátka drtivá (Black Widow !!!). Humor Ok. Především mě však velice potěšil scénář, který je plně funkční, nepůsobí křečovitě a na Marvel je ponekud hodně neotřelý (twist je super). Komorní scény, tedy konverzace paráda. Nepůsobí to směšně, motivace jsou jasné, pochopitelné a emoce fungují. Sám nevím, který díl série bych zvolil za ten úplně nejlepší.. no, mezi pěti top si Civil War místo nejspíš najde. Bucky rulezz !
Deadpool (2016)
Padám. Love story roku. Ne fakt, anti-hrdinský nářez, který dává na prdel většině hrdinským nářezům. Reynolds zdaleka nejsympatičtější "super matherfucker antihero" široko daleko. Tuny odkazů, gagů, skvělé akce a styl vyprávění, který z tuctovky dělá věc zajímavou. Stejně je na tom ale nejlepší ta viditelná láska tvůrců k postavě. Honem, honem dvojku.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Matně ale přece jenom.. od Titanicu jsem snad lepší katastrofický film neviděl. No-time-out.. dynamické, strhující a luxusně natočené peklo.
Don't Knock Twice (2016)
Tyhle malé úsporné horory, které dokážou vytvořit atmosféru hustější jak čoklíci velkých producentů mě prostě baví. Na plnou hubu.. chvílemi jsem sral strachy.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
"Well, my philosophy is that worrying means you suffer twice."
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Neuvěřitelná jatka, která trochu táhne dolů CGI a inspirující životopisný příběh, který občas kazí hromádka patosu. Garfield dobrý, Mel si prosazuje svou a já se bavil. Ve výcvikovém táboře dokonce víc, než kdy jindy za poslední dobu. Technicky se to ovšem na "Saving Private Ryan" po těch všech srovnání nechytá.
Hledá se Dory (2016)
V podstatě daleko více sentimentální Finding Nemo, což je ale bohužel spíše na škodu. Zootopia zatím vládne.
La La Land (2016)
Film roku. Vrstevnatý, inovativní s obrovským srdcem, pojednávající o tolika věcech.. konec mě rozsekal, totálně. "Another day of sun", "A lovely night" a "City of stars" jsem si už zamiloval, taky totálně. Chazelle je génius.
Mlčení (2016)
Laikům vstup zakázán.
Moonlight (2016)
Nedivím se, že jde o film roku, kdyby ne, tak by ještě dnes probíhali protesty proti rasismu a homofobii. Prvoplánovej šit.