Recenze (19)
Pán času - World Enough and Time (2017) (epizoda)
Genitální.
Děsivé dědictví (2018)
Dokonalý.
Zatracení (2017) (seriál)
Celý to pro mě táhl Logan Marshall-Green, jinak meh.
Upgrade (2018)
Blood Runner 2018
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Pokračování Reachera je skoro opakem prvního dílu. Absence nějakýho toho vyšetřování, přehledná akce se změnila v nudný poplácávání údů a vtipný momenty nahrazujou dvě otravný samice. Ani sám Jack už nepůsobí tak neohroženě cool, stejně tak záhadnost okolo jeho charakteru jde s tímhle dílem do kytek.
Já, Tonya (2017)
God damn, ta kamera.
Machři a šprti - Vrata od garáže (2000) (epizoda)
Celej díl se na konci mohl zvrhnout v kingsmanovský řádění.
Ztracen v džungli (2017)
Jungle s Dančou Radcliffem je vedlejší linka příběhu Sám doma, kdy Yossi narazil na špatnou stopu a Kevina marně hledá v džungli, chudák jeden.
McMafie - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Už druhej díl a pořád to pro mě postrádá šťávu; příběh se nerozvíjí, postavy působí až skutečně neskutečně a Huba byl k smíchu. Snad se Roden v dalších dílech rozjede, aby tak mohl celou McMafii rozporcovat a předělat na pobočky Levných knih.