Recenze (27)
Hex (2004) (seriál)
tak tohle je blbost!hvězdička jen za MF.nic jiného tam hodnocení do plusu nezvědá...
Falling Skies (2011) (seriál)
Ze začátku super,maličko moc "americké" ale s tím se počítá.Druhá sezona horší,ale v pohodě.Třetí sezona se ale nepovedla.Jediné co mě u seriálu drželo byli herci,obsazení je povedené po celou dobu...no uvidíme co bude dál...
Žoldák: Legie zkázy (1998)
Film splnil to,co se očakávalo..akční "béčko" jako vyšitý.Copak někdo opravdu čekal něco jinýho?
Sněžný drak (2013) (TV film)
Mám ráda pohádky o Vánocích.Těším se vždycky na českou novinku a povětšinou se mi líbí.Tahle pohádka se mi nelíbila.A je to škoda-příběh není špatný,ač je maličko divně podaný.Všechno by se ale dalo nějak spolknout - Ale jediné,přes co se nepřenesu:obsazení-král by neměl vypadat lépe než princ, princ by neměl být ve věkové skupině 35+ a princezna by měla být opravdu krásná...no a navíc se chovala fakt jako slepička.Takže v závěru jsem vlastně asi trošku fandila Martinu Myšičkovi.Tak snad příští rok se to vyvede líp..
Řeka (2012) (seriál)
Asi mám nějak pohnuté hranice vkusu, ale mě se ten seriál docela líbil. Manželka ztraceného cestovatele mi sice lezla krkem,ale jinak to bylo v pohodě. Člověk se sem tam i bál. Za sebe můžu říct, že jsem dostala co jsem čekala. Shlédnuto v originále na abc...
Odložené případy (2003) (seriál)
Příběhy v pohodě,nic co by nadchlo ale ani neurazí. Ale stejně se nejvíc vždycky těším na poslední půlminutu každého dílu,ty závery to je na tom nejlepší!
Wimbledon (2004)
Jeden z hodně mála filmů, u kterých mě mrzí, když je nestihnu v televizi...Viděla jsem ho snad 100x a stejně mě nepřestal bavit.Je hezký,se sympatickými herci, u kterých jim tu náklonnost věřím a navíc výborné vedlejší role. Bettanyho miluju a Kirsten to tu moc sluší...a to že jinak filmy se sportovní tematikou opravdu nemusím.
Orel Deváté legie (2011)
Kupodivu snesitelně natočený film.Channing sice asi neodpovídá průměrnému římanovi,ale aspoň se na něj dobře dívá.Jamie je v pohodě všude a Donald byl příjemné oživení.Vlastně jsem docela spokojená..milé překvapení.
Něco nového (2006)
Jediná originalita v námětu byly černo/bílý problémy naruby.Ale jinak mě hlavní hrdinka pěkně vytáčela doruda a ty 3* jsou jen a pouze za Simona Bakera,to je prostě sympaťák za každých okolností...
MacGyver (1985) (seriál)
Vždycky když doma stříhám listy banánovníku, vzpomenu si kolik druhů bomb z nich MacGyver dovedl ukuchtit..a provolání "ty jsi lepši než MacGyver" při nějakém kutilském extrakousku taky zdomácnělo.Takže vůbec se nestydím že tohle,Pobřežní hlídka a "Béháčka" jsou součástí mého dětství :)