Recenze (459)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Ze začátku jsem byl k tomuto seriálu skeptický a podle ukázek mě nijak zvlášť nezaujal, ale poté jsem se nějakým způsobem dokopal a začal koukat na první sérii. Tím se to zvrhlo a já už nemohl přestat. Úžasný seriál, skvělý děj, výborné masky a kostýmy, jednotlivý herci jsou mi sympatičtí a záporní hrdinové jsou napsány přímo skvěle. Dlouho se mi totiž nestalo, abych nějakého záporáka nenáviděl tak moc, jako guvernéra. Líbí se mi zde i vývoj jednotlivých postav, u kterých dochází k obrovským změnám v důsledku toho co musí udělat, aby přežili. Někteří se s tím umí srovnat, jiní ne, a to psychologické dilema o tom zda již překračují hranici je zachyceno zcela výjimečně. Kdybych měl hodnotit jednotlivé série, tak musím říct, že si po celou dobu udržují vysokou kvalitu. 1. série 85% je to takový solidní úvod, kde se nám představí hlavní hrdinové. 2. série 85% - přišla mi místy trochu slabší než první, ale místy byla mnohem lepší, hlavně zde oceňuji příchod nových hlavních postav a také objevení se prvního záporného lidského elementu. 3. série 100% absolutně nejlepší série. Hlavně díky příchodu nového a dokonale odporného záporáka. 4. série 90% po dokonalé 3. sérii už bylo těžké udržet nastavenou laťku a první půlka série mě trochu zklamala, ale druhá část už zase byla skvělá a těším se na další díly z tohoto světa.
Gravitace (2013)
O Gravitaci si myslím, že je to velmi přechválený film, který si takovou chválu a ocenění sotva zaslouží. Film to sice není špatný, ale rozhodně bych ho zařadil mezi průměrné snímky. Má to skvělí vizuál a určité napětí to drží po celou dobu filmu. Sandra opět podává výborný herecký výkon. Jediný co mi tu chybí je příběh, ale naštěstí film má jen hodinku a půl a tak mě ani absence příběhu nějak nestihla zasáhnout.
Grimm (2011) (seriál)
Po zhlédnutí prvního dílu jsem hodnotil velmi špatně a Grimma jsem odepsal a nechtěl už vidět. Pak jsem se jedno odpoledne nudil a na primě jsem se znovu setkal s Grimmem a něco mě na něm zaujalo. Překousnul jsem svoji nevoli a začal jsem Grimma sledovat. Nakonec musím připustit, že Grimm stojí za ten obětovaný čas. Efekty jsou docela dobré, příběh také není zlý, jednotlivé postavy se mi docela zamlouvají, akorát musíte překousnout to, že je to občas šílená slátanina, která nápady bere odevšad. Ale co!? Koukat se na to dá.
Nevědomí (2013)
Po tom všem kladným hodnocením, co jsem tu četl, jsem měl asi moc velký očekávání, ale tento snímek mě absolutně nepřesvědčil o tom, abych se na něj znovu podíval. Příběh mě moc nenadchnul, ani zápletka nebyla nic moc. Efekty byli slušný, ale ty nedělají film. Navíc ta otřesná délka,... vždyť se tam nic moc nedělo, tak co tam tak moc museli natahovat??? Sečteno podtrženo je to slabej průměr.
Podfukáři (2013)
Jak čtu některé komentáře vidím spoustu chvály a spoustu kritiky. Já se přidám k té skupině diváků, kteří tento snímek chválí. Taky proč ne? Je to svižný, nepředvídatelný, znamenitě sestřihaný, s výbornými efekty a s lehce otevřeným koncem, aneb počkejte si na další díl. Já osobně si na něj rád počkám, jelikož takovou show si nenechám ujít, neboť toto je přesně to co od dobrého filmu očekávám.
Video Game High School (2012) (seriál)
Nejlepší web-seriál, který jsem zatím viděl. Podle mě úžasná podívaná, která stojí za vidění. Ačkoliv je to občas trochu přehrávané a občas je to přehrávané až dost, hodnotím VGHS velice kladně a už se těším na další sérii. (Doufám, že bude) Ještě bych rád dodal, že ačkoliv je to víceméně amatérsky ztvárněný seriál, předčí mnohé "profesionály" dělané seriály, ze kterých komerční televize dělají bůh ví co.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Pro mě asi nejpříjemnější překvapení minulého roku. Genialita a bláznivost se zde neskutečně dokonale mísí v postavě Leonarda, který je ztvárněn výborně Tomem Rileyem (podle mě jeho zatím nejlepší herecký výkon). Občas mě tam jedině vadí homosexualita, ale u tak skvělé podívané to mohu odpustit. První série byla úžasná a druhá zatím také není špatná a doufám, že v tomto trendu bude tato skvělá série pokračovat.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Skvělá podívaná!!! Teda dokud neodstavili Cherlieho Sheena a nenahradili ho Ashtonem. Pak už ztratil pro mě tento sitcom půvab.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Všechno co mělo být nataženo v Pánu prstenů, bylo zkráceno a vše co mělo být zahrnuto do příběhu bylo vynecháno. V Hobitovy je to přesně naopak. Vše co mohlo být roztaháno do neskutečných rozměrů, bylo roztaháno ještě víc, a navíc toho bylo přidáno tolik, že ten příběh místy vůbec nepoznávám. Toto druhé pokračování tohoto krátkého příběhu je však lepší než první díl. Ačkoliv je děj opět neskutečně roztahaný, dá se to zde odpustit, neboť akční scény jsou zde chrleny jedna za druhou. A musím říct, že většina z nich stojí za to. Docela příjemným překvapením je pro mě Legolas (ačkoliv se musím přiznat, že si ho z knihy vůbec nepamatuji).
Kráska a zvíře (2012) (seriál)
Ze začátku jsem tomu dával šanci, ale nakonec musím uznat, že to asi nestálo za to. Nyní se už k dalšímu dílu musím nutit a navíc postupně ztrácím argumenty proč se mrknout na další. Detektivové jsou tady absolutně nerealističtí, dialogy hercům nebaštím, a fádní zločinecké zápletky jsou k zasmání.