Recenze (302)
Pevnost Boyard (1998) (pořad)
Kam se poděl Patrice? :)
Láska až za hrob (2009) (hudební videoklip)
Rozhodně se nechal autor inspirovat "Smack my bitch up" od Prodigy. Takže nic nového pod sluncem.
Zázrak v divočině (1992) (TV film)
Zkouknout se to dalo, nicméně biblické příběhy nejsou mým šálkem čaje.
Fish Heads (1980)
Kravina, ani trochu zábavná!!
Golfový sen (2005)
Legenda o slavném návratu u mě vítězí.
Odvážní (2011)
Jelikož nejsem křesťansky motivován, jde tento film mimo mě, fanatici si asi pošmáknou.
Vražedný lov (2012)
Režisér má rád Predátora, ač tento film sci-fi není, spousta asociací se zde najde. Bohužel stojí za prd...
Můj přítel delfín (2011)
Dobrej rodinnej filmík, jen z dabingu jsem nebyl dvakrát odvařenej.
Auta 2 (2011)
Oproti ostatním filmíkům od Pixaru je to slabota, že by začly docházet nápady? Doufám, že je to jen úlet, který se nebude opakovat :)
Sloužit Sáře (2002)
Oddechovka pro nenáročného diváka, typický film na který koukám ve chvílích myšlenkového otupění :)