Recenze (302)
Caravaggio (1986)
Ať už se režisér snažil o cokoliv, mě to vůbec neoslovilo, vizuální stránka je zmáklá dobře, ale ten scénář, myšlenkové ztvárnění, ve mě nebudil žádné emoce a tudíž klesala i má pozornost.
Kuky se vrací (2010)
"Představte si, že se ztratíte v lese a máte v hlavě jen piliny." :)
Kobylky nesou smrt (2005) (TV film)
Další z řady filmů o zabijáckém hmyzu. Chudák Jeff Fahey, když už kývne na roli i v takové kravině.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Animace jsou úžasné, což je poslední dobou už spíš precedent, jen ten děj mě nějak nevtáhl a pokulhával. Ve výsledku jsem ale zklamán nebyl.
Zastavení na Missouri (1976)
Takový střed, nic světoborného a už značně napuchlý Marlon Brando.
Opravdová kuráž (2010)
Viděl jsem i původní film, který u nás vyšel jako "Maršál" s Johnem Waynem v titulní roli, nicméně nový snímek mě oslovil mnohem víc, nic proti Waynovi, ale filmy s ním mi už moc neříkají, Coenovcum se to povedlo i když mám raději díla z jejich vlastní tvorby než remaky.
Český sen (2004)
Provedení až zas takový zázrak není, ale ten nápad, ten se cení!
Postal (2007)
Sice je to zhovadilost, ale občas sem se hodně bavil :)
Terminátoři (2009)
Jedna hvězda a to jen za to, že film ve mě probudil i úsměv :)
Baaria (2009)
Není to vůbec špatnej film, jen mu prostě něco chybí, něco co by diváka v táhlo.