Recenze (1 065)
Mistrův syn (1978)
Kdyby to mělo ještě nějaký příběh, bylo by to za pět.
Yasuwa minyeo (2005)
Velmi příjemná komedie.
Josee to tora to sakana-tači (2003)
Poměrně jednoduchý příběh natočený s minimální okázalostí, ale zato s maximálním citem a uvěřitelností. Postavy, které by v jiných filmech vypadali jako šablony nebo figurky, jsou tady plné života a takové, jaké můžete potkat ve skutečném životě. Pochvalu si navíc ještě určitě zaslouží hudební doprovod, který velmi příjemný a invenční.
Barbarella (1968)
Ten film je tak neuvěřitelný po všech stránkácha a já jemu kouzlu vždycky podlehnu. Prosím nekamenujte mě, ale nemůžu jinak:-)
Zmeškaný hovor (2003)
Bál jsem se, takže to funguje. Škoda některých zbytečných cirkusových scén (v televizním studiu), ale například scény u konce v opuštěné nemocnici, to bylo inferno.
Mise 1549: Boj o budoucnost (2005)
Tohle se opravdu moc nepovedlo. Po půlhodině jsem byl tak otráven, že jsem si přepnul zvuk na dubing a zbytek filmu jsem si serfoval na netu, aby ten čas nebyl tak zabitý.
Poslední samuraj (1999)
Už chybí jenom puding:-)
Killer (1989)
O trochu lepší příběh a o trochu slabší akce než v Hard boiled. Oba filmy patří k tomu nejlepšímu, co bylo v akčním žánru natočeno.
Ztraceni (2004) (seriál)
Do tohohle seriálu jsem se opravdu "lostnul".
Horská hlídka (2004)
Drsně krásné, krásně drsné.