Recenze (167)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Všechno, čím chtěl být původní Mad Max.
Zlaté dítě (1986)
Dnes už poněkud zastaralé, ale ve své době typické, mysteriozní sci-fi Béčko, jako byly Velké nesnáze v Malé Číně, Legenda o zlaté perle apod. Se stejně typickým synthesizer soundtrackem a stejně béčkovou zápletkou a odpovídajícími hereckými výkony, s nezbytnými kung-fu scénami. Prostě- filmová klasika, na které jsme v 80. letech ujížděli všichni a kdo tvrdí že ne, ujíždí na ní dodnes ;-)
Ex Machina (2014)
Tak tohle SF mě docela dostalo. A.I. je myslím si vděčným tématem, z poslední doby není možné nevzpomenout Transcendenci. Závěr byl sice jeden z možných předpokládaných, ale u mě teda ten nejméně očekávaný :-))) Hezký. ****
Americký sniper (2014)
Po řemeslné stránce asi není co vytknout, ale co ten konec? Střih, textová douška a smyčec, sbohem a šáteček? Dost mi to zkazilo celkový zážitek, ale protože se to vše skutečně odehrálo, tak hvězdy strhávat nebudu. ****
Nelítostný souboj (1975)
Mám rád oldschool (nejen)francouzské kriminálky. Ale tentokrát mi přišlo, že scénárista, režisér i samotný Lino jedou jenom na půl plynu a plácají se odnikud nikam. A to finále? Tak to bylo hodně slabý, i když jaký film, takový konec - a takové moje hodnocení. ***
Den zrady (2011)
Pro mě zklamání. IMHO film nadhodnocený režírováním a účinkováním G.Clooneyho, dále R.Goslinga a P.S.Hoffmana. Prvoligové herecké výkony? Možná. Druholigový politický thriller? Rozhodně.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
O stupínek lepší, než předchozí díl, všechno je tu lepší, větší. Víc krve, vnitřností, víc humoru a víc cynismu, víc ujeté, celkově víc odvázané. A že hrál Stig Frode Henriksen alias Glenn Kenneth jednoho z "chatařů" v jedničce jsem teda nepoznal, dobrý :-) ****
Mrtvý sníh (2009)
Mám rád skandinávské a severské filmy a tohle mě jen utvrdilo v tom, že to tam prostě umí. Přiznaná variace na Evil dead a Braindead mě nijak neurážela, i když samozřejmě bůhvíjaké veledílo to není. Slušné nadprůměrné ***
Velký Waldo Pepper (1975)
Báječní muži na létajících strojích, které táhne R. Redford. Film bych ohodnotil tak na 3*, ale Redfordovo herectví ho posouvá ještě o žbrdlinku výše- tedy za 4
Rudá Hříva (1969)
Je jedno kdo bude vládnout, jediné co se změní, je květina v erbu. Král je mrtev, ať žije král!