Oblíbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
...a bude hůř (2007)
Poslední Mohykán (1992)
Útěk do divočiny (2007)
Už dlouho na mě film neudělal takový dojem jako Into The Wild. Po shlédnutí filmu jsem jen tak seděl a nemohl se deset minut ani pohnout. Duše dobrodruha a beatnika se prodrala skrz nános dennodenního spotřebitelského konzumu a pracovního stresu a … zaplesala. Ruku na srdce – kdo z Vás nechtěl alespoň jednou v životě všechno a všechny opustit, hodit na záda tornu jen s pár věcmi a vydat se na cestu, do tajemných lesů, hor a nekonečných pustin, ať se stane co se stane. Jen já a příroda. Back to the wild. Sean Penn zaslouží obdiv, natočil film, který odzbrojuje bez přehnaného patosu a sentimentu, Emile Hirsch hraje tak, jak jsem ho ještě nikdy neviděl (role mu sedla jak přišitá), herci ve vedlejších rolí (za všechny jmenuji Williama Hurta, Catherine Keener, Kristen Stewart) potěší a příroda je … uchvacující. Takže až shlédnete tenhle film, věřím, že se s podobnými dobrodruhy potkáme někde na Aljašce, kde si vychutnáme ten pravý západ Slunce … a nebo taky ne, protože zítra přece „musíme“ jít opět do práce, abychom měli „peníze“ a mohli si něco pěkného „koupit“!?!
Americká krása (1999)
Neuvěřitelně emotivní a do hlavy se deroucí snímek, který ani po letech neztrácí nic ze své filmové údernosti. Spacey a Benning k sobě padnou jak prdel na hrnec, takovou souhru jsem už dlouho neviděl, navíc Mena Suvari je opravdu rozkošná a Thora Birch je opravdu "divná" :) Co víc byste od filmu chtěli? 10/10