Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
První 3 sérky naprosto ledžndéry, minimálně za 80 hvězd. Ale i já musím změnit (snížit) hodnocení z 5-ti na 4 "stáry". O matku přestalo jít tak v 5. sérii. Nemám nic proti odpočinkovým dílům, kdy jde o něco jiného než hledání matky, ale aby to trvalo 4 série??? Až teď v 8. se to zase trochu hýbe, ale jakým směrem? A bude to konečně ten správný směr? No určitě vydržím až do konce, přeci jen mě tento seriál provází už od dob vejšky a zkouškových období, kdy mi to krátilo čas mezi učením a termínem zkoušek. Nejoblíbenější díl "Naked man".
Joey (2004)
Je velká škoda, že tento seriál skončil po 2 sezonách (údajně kvůli nízké sledovanosti v Americe). Já jsem na tomto seroši ujížděl jak sviňa. Pro mě ještě o malinko vtipnější než samotní Přátelé. Ale chápu, že se seriál Joey pro tvůrce asi vezl ve stínu Přátel, proto ho nakonec ukončili. Velká škoda!
Simpsonovi (1989)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Přátelé (1994)
Comeback (2008)
Ne a ne a NE!! Já na tenhle seriál nedám dopustit, i když se může zdát některým dementní, ale Ozzák je prostě bezkonkurenční, tohle sedlo Dejdarovi jak hrnec na prdel, i debil Lexa je perfektně zahrán (šak za to zíkal ocenění). Spoustu dvojsmyslů chytře propojených atd. atp... I moje přítelkyně říká, že je to tak strašně dementní, až se jí to líbí.
Ally McBealová (1997)
Teorie velkého třesku (2007)
Byl jednou jeden... život (1987)
Červený trpaslík (1988)
Můj nej nej nej nej seriál! Lidi z mého okolí se ale dělí na 2 sorty - jedni jej milují a druzí vůbec nemusí, i když nechápu proč. A pak se tlemí u piva hláškám, které my, znalci tohoto seriálu, vypouštíme z úst, a ptají se, kde to bereme. Chápu, že prostředí z vesmíru nemusí kdekomu vonět, ale to tu není až tak podstatné, pouze to utváří atmosféru a rozšiřuje prostor pro legendární džouky a situace. Takže: "Kdo má jen jedno varle, ať zvedne ruku."