Recenze (300)
Dračí srdce: Boj o trůn (2017)
Jako malé děti. Král pitomec, co se stále předvádí a jeho sestra ještě větší blbka, která nestihla dospět. Drago to prostě už nezvládal.
Mořská panna, Aquamarine (2006)
Nechápu, proč jsou Americké puberťačky ještě víc pubertální a ještě víc pitomější, jak ty naše.
Týden bez závazků (2011)
Taková pitomá američárna.
Liga spravedlnosti (2017)
Tak si připadám, jako bychom měli tři planety Země. Na jedné působí Zaščítnici, na druhé Liga spravedlnosti a na té třetí Avengers. No která je asi ta nejlepší? Asi bych zařadil Ligu na druhé místo, tak někde uprostřed. No snad nás někdo zachrání až k něčemu dojde. Třeba Blanenčtí Rytíři. Kdo nezná, ať se tam jede podívat. Tito ochránci jsou asi Ti nejlepší. Ať je jim pískovec lehký, až se budou probouzet. No pokud si nezvolíme Zemana na na, snad ještě chvíli pospí.
Vánoce pro psa (2011)
Dvojka s pejskama byla lepší, než jednička.
SMS pro tebe (2016)
Psát svému mrtvému SMS a pak se zlobit na někoho, že je četl je pěkná blbost. Vtipný, romantický filmeček na dobrou náladu.
Souboj pohlaví (2017)
Ještě že ty emancipované ženy existovaly. Skvělý duel, skvělý film, skvělá Emma.
Noc plná zázraků 2 (2015)
Jednička nebyla překonána. Smutné, měně vtipné a otylejší.
The Christmas Parade (2014) (TV film)
Aniččiny drštičky mne úplně uchvátily. No myslím si, že by mohla klidně i soutěžit i s grimasy koně ve Vichr 2. Jinak děj klasika, hajzl starosta, chudáci děti a otužilá holka Hadrsonová, co vše zachraňuje.
Kouzlo Vánoc (2015) (TV film)
Vždy to končí tak nějak trochu otevřeně. Přál bych si abych se dověděl víc, jako vzali se, kolik bylo dětí, kde pracovali, kde bydleli atd...Jinak super.