Recenze (300)
Wilsonov (2015)
Musím přiznat, že mne tento film nejen pobavil, ale také mi dal nahlédnout do dějin a dozvěděl jsem se, že toho o naší československé historii vím ještě hodně málo. Hlášky, narážky a vtip filmu nechybí, dávám plný počet. http://www.rozhlas.cz/plus/nazory/_zprava/lubos-palata-wilsonov-film-o-bratislave-o-niz-malokdo-dnes-neco-vi--1544671
Legendy zítřka (2016) (seriál)
Snažím se tomu přijít na chuť. Uvidíme, zatím to s hodnocením nebudu přehánět a časem doladím.
V zajetí kouzel (2015) (seriál)
Filmy typu The Magicians mám rád a dokážu jim i nějakou ptákovinu odpustit. Je to i v tomhle případě v Brakedebilis, kde by se měli žáci učit nějakým kouzlům, ale připadá mi to jako by se vůbec neučili, jen stále dělají blbiny. Snad se něčemu přiučím v dalších dílech a nějaké to abraka dabra ještě odkoukám. Zatím odpouštím a dávám plný počet.
Labutí píseň (2015) (TV film)
Film mne bavil od začátku až do konce i přesto že má milovaná žena řekla, že je to film pro malé děti, no tak asi pro to mne ten film tak bavil. Příběh o labutích a lásce je posazen do krásné přírody a jedná se o ryze romantický pohodový příběh ke kávě a výborné brandy.
Okupovaná kolonie (2016) (seriál)
První díl nám toho moc neprozradil, nevíme kdo jsou vetřelci, jak se tam dostali a co vůbec chtějí. Chybí mi informace a připadá mi to, jako bych začal sledovat seriál od prostředka. Třeba se něco dozvím v dalších dílech. Zatím nic moc.
Pomsta v Paříži (2013)
Nebylo mi vůbec jasné, kdo je v Mexiku udal a celý film byl o tom, že všichni chtějí zabít Milana. Dokoukal jsem jen pro to, že jsem byl zvědavý, jak to dopadne a doufal jsem, že pochopím, co nám to ti frantíci chtěli vůbec říct.
A Very Merry Mix-Up (2013) (TV film)
Alicia je sympatická a dělá dobrý drštičky, takový roztomilý. Film pro hluboký křeslo, dobrý čaj, nebo punč a vánoční cukroví.
Love at the Thanksgiving Day Parade (2012) (TV film)
Emília byla pěkně jedovatá a nespravedlivá a už měla náběh na to stát se starou panou. O fešáku Henrymu si myslela, že je sviňák a že mu jde jen o byznys. Nákup konzerv pro kočky a zmrzliny mne pobavil. Film vhodný pro vánoční pohodu.
Kalvárie (2014)
Surové drama o odpuštění a převzetí viny nevinného za ostatní. V té vesnici nebyl nikdo normální. Myslím si, že by se tam i hodila psychiatrická léčebna, měla by asi narváno. Ale zase kněz by měl prázdno v kostele. Každá mince má svůj rub i líc, že?
Zkrocení koně (2015)
Z práce do práce, výchova dětí občas i do kostela a najednou čučím na tento snímek a říkám si, ti amíci jsou ale pěkně pošahaní! Vincek, zvaný Julius zblbne malýho kluka a vychová z něj psychouše zralýho na léčebnu a jeho bratr místo, aby se věnoval fidlání na gajgle, což mu skvěle šlo, vezme kvér, nechá svou skoroženu doma a zachraňuje svého psychonablblýho bratra. Vydržel jsem na to čučet až do konce, byl jsem zvědav, jak se ti psychopistolníčci porovnají.