Recenze (249)
Východní přísliby (2007)
Viggo podle me moc hrat neumi. To se mi zde jen potvrdilo 😁. Atmosfera byla taková falešná, až znepokojivá. Ale jestli me tenhle film necim dostal, byla to byla to jednoznacne jedina akcni scena, syrove realisticka rezba na miste pro to stvorenem.
Suzume (2022)
70%. Kino tomuhle roadmovie docela pridava. Predvidatelne. Clovek tomu musi odpustit nejake nelogicnosti.
Chvění (1990)
Docela jsem se bavil. Typicke Bcko. Dobre "efekty".
Kocour v botách (2011)
Docela prijemna pohadka, ktera nezabere vecnost. Pobavi se dite i dospely. Ale ne zase tolik. Prostredi takove divne vybledle, nehostinne(to neni pochvala pro poust 😁), a pro me nezabavne. Nejvic se mi libil propracovanim hlavni zaporak, ale ten byl na konci nejak zahadne zjednodusen.
Dej si pozor! (2016)
Jemu fakt bylo 14 a jí fakt bylo 18. Začátek byl až moc trapný, trapnost pak převzala vedlejší postava. Jinak ale dost koukatelné. Univerzálně kdykoliv. Jo a už chápu proč ten pán ze začátku filmu se choval tak ujetě :-D.
Scary Movie 3 (2003)
Obviousness - miluju to, mám to rád, když to umí někdo natočit. Co si budeme povídat, na úžasnou jedničku a dobrou dvojku už třetí díl nestačí a vtípky se opakují. Ale minimálně první půlka dokáže zabavit naprosto bez problémů. Je to takový hezký závěr filmů Scary Movie, protože čtyřka je opravdu opáčko a o pětce radši neradno se zmiňovat. Stejně jako u všech Wayansových věcí..., tvůrci vlastně nechápou, co dělá jejich výtvor tak geniální. A již v tomto díle je vidět, že tím umordovávají sérii k záhubě.
The Gamechangers (2015) (TV film)
Má to svoje kvality. Ale rozhodně to nebyl zábavný film. Dalo se to říct ve 20 minutovém dokumentu, kdesi na youtube.
Žlutý panter (1982)
Zajímavý film. Vlastně jsem se docela bavil a 50% je opravdu akorát, ježto je to mírně brakovité. Nejlepší na filmu je hlavní hrdinka, a komedie mezi řádky, tak jako to uměly české filmy.
Bez slitování (1977)
Nic moc. Vidět do hrdinovy hlavy není a člověk tak nemůže prožívat(asi) silný emoční příběh. Co se děje na obrazovce dvakrát nezaujme a člověk tak u tohoto "akčního" "dramatu" musí hodně přemýšlet nad jakous takous zajímavou myšlenkou, aby se nenudil. 35%
Kočka na rozpálené plechové střeše (1958)
Tohle je přátelé zajímavý kousek. Nemohl jsem si pár let vzpomenout na jméno, ale teď když jsem tu mi srdce plesá, jen při pomyšlení na tu vzpomínku, co ve mě film zanechal. Tohle je prostě drama. Drama jak má být.