Recenze (9)
Baekmanjangjaui cheot sarang (2006)
80% ? Tak to je tedy masakr. Poctivě jsem se dodívala až do konce i když to bylo čisté utrpení, abych zjistila, za co dostal tak vysoké hodnocení. Odpověď zní: naprosto nechápu, ani jako komedie, spíš moje včerejší noční můra :(
Queer as Folk (2000) (seriál)
Při čtení komentářů se musím smát, tenhle seriál koukám dostal hodně lidí. I já jsem s ním chodila pozdě v noci spát a ráno mě probouzel, dokud jsem ho nedokoukala celý. Teď mě mrzí, že už je konec, je to opravdu absolutně vyjímečný zážitek a zatím nejsem připravena, jak s oblibou říkají amíci, ho opustit :)
Požáry (2010)
Bohužel a bohudík jsem si přečetla jen stručný obsah filmu a čekala něco úplně jiného. Nic netušíc jsem si ho pustila před spaním, což rozhodně nedoporučuji citlivějším jedincům. Když mi došlo plné rozuzlení příběhu, tak to byl šok a to doslova, jen mi běželo hlavou ne, to ne.. Mám ráda filmy, které mě jen tak nepustí a tenhle zatnul drápky pěkně hluboko.
Talisman (2012)
Jó Amerika, tam se žije, všichni jsou krásní, mají super postavy a vůbec vše je dokonalé. Zkrátka tenhle film je červená knihovna jako prase (ten kýčovitý konec už mi připadal jako parodie na romantické filmy), přes tohle všechno na mě Zac a Taylor zafungovali (někdy jsou takové snímky pro některé z nás potřebné – třeba k žehlení, splínu ,vypadlému mozku a nebo místo nedělní pohádky).
Lepší už to nebude (1997)
Jack Nickolson je ďábel :) To snad ani nehrál, on takový určitě je a já se královsky bavila. Jen tu závěrečnou „romantiku" s Helen si pro mě mohli odpustit, to už bylo tak nějak zbytečně navíc.
Svět podle Prota (2001)
Prot, ať už je z planety K-PAX nebo je to jen nešťastný muž, který se nedokáže vyrovnat s minulostí je pro mě dokonalým příběhem. Krásný film, jednoznačně v mé top.
Víkend (2011)
Naprostá srdcovka :) . Pustila jsem si ho jen proto, že měl dobrá hodnocení a Nelluc zde napsal, že je lepší než Surfaři, což se mi nechtělo líbit :) Navíc explicitní sex mezi muži a drogy, uff, měla jsem prst na ovladači, že budu přetáčet... Ale naproto mě dostal. Nádherně napsaní a zahraní hlavní hrdinové, věřila jsem jim každé slovo a pohled, tak intimní a opravdový film jsem ještě neviděla. Ani se nedivím, že byl časopisem Premiere zařazen mezi 25 nejnebezpečnějších filmů všech dob, pro mě se z něj na čas stala závislost :) , z které mě dostal až nádherný Never wipe tears without gloves.
Poslední žena (1976)
Poslení žena Tak tohle byl tedy skutečný „nářez“. V hlavní roli Gepard Depardieu a jeho penis (možná spíš v opačném pořadí :) ) a krásná Ornella. Docela jsem se bavila, ale na konci mi úsměv zamrzl, finále bylo přinejmenším šokující.
Nikdy neotírej slzy bez rukavic (2012) (seriál)
„Všechno v tomto příběhu se skutečně stalo. Mladí lidé a hlavně homosexuálové začali umírat... na nemoc nazývanou nový mor..." Hodně silný a velice dojemný příběh, pro mě o to silnější, že mi tenkrát taky bylo -náct, když celý svět zachvátila panika zvaná AIDS.