Recenze (542)
Verdi (1982) (seriál)
Výborné dokudrama, kéž by takovým způsobem byli natočeni i čeští historičtí velikáni. Seriál si zakládá na historické přesnosti, a když ji nelze dosáhnout, tak nabídne všechny pravděpodobné varianty.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Guilty pleasure, ale skvěle se člověk pobaví! Zvláště scéna, jak se sestry Bennetové vystrojují, pardon vyzbrojují, na ples.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Chce to více ST,
Hologram pro krále (2016)
Příjemný film se spoustou vtipných momentů na střet kultur, ale konec je jakoby z jiného žánru a typu filmu a nějak k tomu nesedí.
Napoleon (2002) (seriál)
Clavier dobrý, ale scénář nějak nefunguje. Před každým rozhodnutím velké skoky, spousta je jich příliš zjednodušena. Prostě 4 díly jsou příliš krátké. Talleyrande je také výborný a i další hlavní role. Na druhou stranu davové scény a bitvy prakticky nevyzní vůbec.
Den dobytí Bastily (2016)
Nedivím se, že několikrát odsunuli premiéru kvůli teroristickým útokům, vzhledem k tomu, na koho útočí. Vždyť by to ještě více narušilo autoritu a důvěru ve stát.
Americká reportérka (2016)
Příjemný film, ale pár týdnů od vidění už trochu mizí z paměti. Ale stojí za to vidět, ukazuje totiž jak jsou média vlastně o ničem. Výborné obsazení.
Focus (2015)
Příjemná oddychovka, vtipná s dobrými herci. Jen to finále bylo poněkud překomplikované ve snaze o happyend.
Jindřich IV. Navarrský (2010)
Usnul jsem u toho, takže si za zmatečnost děje můžu sám, ale jen trochu.
WikiLeaks (2013)
Zahrané výborně, ale na sdělení příliš chudé.