Oblíbené filmy (10)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
"Víte, že na venkově je víc zbraní než ve městech? Maj je tu všichni. I jejich mámy." - "Kdo třeba?" - "Farmáři." - "A dál?" - "Jejich mámy..."
Constantine (2005)
Aneb jak sugestivně vyjádřit, že kouření škodí zdraví :)
Zahulíme, uvidíme (2004)
Zvíííířecí semeno :D Jasně nejlepší huličská komedie...
Cesta do fantazie (2001)
Opravdu, když se do filmu ponoříte, zažijete cestu do fantazie.
Sedm (1995)
Perfektní herecké výkony jsou v relativně hodně filmech, to samé platí o scénářích, ale takhle hutnou atmosféru jen tak někde nenajdete...
Blade (1998)
Blade je nejvíc cool zabiják upírů. Má nejvíc nejlepší zbraně a umí ještě míň obličejů než Arnold v roli Terminátora. A Marigolde, upíři jsou fikce, tak proč by to nemohli být "banda mongoloidních letitých strejců na straně jedné a sjetých účastníků techno party na straně druhé"? :)
Kult hákového kříže (1998)
Ten konec se opravdu nepovedl.. Jsem jediný komu ta vražda Dannyho nakonec přišla jako děsná píčovina? Jinak je to luxusní film a přestože konec právě podtrhuje problematiku celého filmu, musím opravdu jednu hvězdu strhnout.
Hvězdný prach (2007)
Film, který svou originalitou a obsáhlostí skoro předčí novější filmy Hayaa Miyazakiho. Skvělá Claire Danes a Robert De Niro. Takhle mají vypadat pohádky, ne jako přiblblosti typu Narnie.
Černočerná tma (2000)
Skorovetřelec³ s Riddickem. Atmosféra tvořená podivnými barevnými filtry se mi nikdy nelíbila, ale tady překvapivě nebila do očí a docela tu fungovala.
Soudný den (2008)
Takhle vypadá trash, tohle je pravý grindhouse!