Recenze (54)
Metoda Markovič: Hojer - Rodinná záležitost (2024) (epizoda)
Vynikajúce výkony!!!!
Marco (2021)
Sklamanie. Nič z prvých filmov sa nezachovalo. Atmosféra zmizla. Nevadila by mi výmena hercov, keby hrali.. českí ne-herci tam patrili k najviac uveriteľnym postavám..
Barbie (2023)
Tak toto pobavilooo!! Toľko nadsázky, irónie, paródie, uletenosti som už dávno nevidela. Veľmi ma to bavilo! Dikyyy!
Přízraky v Benátkách (2023)
Kenneth ako Hercule fajn... temnota riadna, asi až príliš.. inak obstojné.
Top Gun: Maverick (2022)
Vlastenecký, patetický výplach ega starnúceho herca. Stíhačka bežne lieta ako motorka na dráhe, nepriateľ je podpriemerný, priam idiot a postoje hrdinov alá westernovka z 1965. Škoda času.
Ehrengard: Umění svádět (2023)
Milujem dánsky zmysel pre nadhľad a humor! U nás sa tento druh diela nazýva fraška a je možné že už Molier sa týmto žánrom bavil :-) Videli ste "Spomienky na Afriku"? Karen Blixen, hlavná postava ja zároveň aj autorka predlohy oboch filmov. Dánska spisovateľka, silná a schopná žena, čo je vidieť už v autobiografii "Spomienky..." Ale toto je milá, pohodová úsmevná novela, naozaj malá fraška.. ja som sa bavila..
Wednesday (2022) (seriál)
Vynikajúca hudba, úžasný český dabing, ktorý okrem iritujuceho prekladu názvu školy, totálne bavil a skvelé postavičky.. radosť pozerať
Černé na bílém koni (2022)
Konečne aspoň trochu slovník, ktorý jeden očakáva od tejto kategórie ľudí! Pobavilo, na naše pomery, nad očakávanie.. ale ku koncu už to bolo slabšie, tam sa kdesi zadrhlo čosi a kura to nebola.. 😁
Chalífát - Epizoda 8 (2020) (epizoda)
Toto som pozerala dlho.. nie skrz nudu.. ale ma to celé desilo.. obmedzenosť, hlúposť, zlo, ego, ješitnosť a primitivizmus tiekol z obrazovky, napätie nepovolilo ani na sekundu. Výborné. A záver - to som nečakala..
Kripl kemp: Revoluce na kolečkách (2020)
Výborný dokument. Veľmi ma bavilo vidieť ako skupinka zanietenych ľudí dokáže zmeniť svet okolo seba. Hoci to trvalo teda riadne dlho... Ten tábor musel byť úžasný!!!