Recenze (137)
Pipi Dlouhá punčocha (1969) (seriál)
Pokračování neskutečné sračky.
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Tuhle sračku jsem nesnášel, nesnáším a budu nesnášet!
Pevné pouto (2009)
WTF?!?
Plný dům (1987) (seriál)
Odporné, nechutné, hnusné.
Uzavřený případ (2005) (seriál)
Sorry, ale ženská po přechodu neustále prožívá PMS? Tak už z téhle anotace je mi trapně za samotné tvůrce! Ne, takhle fakt ne...
Božská mrcha (2007) (seriál)
Božská mrcha? Ne! Trapná kráva.
Covington Cross (1992) (seriál)
K tomu jsme se kdysi scházeli celá rodina... S odstupem času můžu říct, že to byla pořádná krávovina.
Pán času (2005) (seriál)
Povedené. Tak si představuji dobrý seriál z britských ostrovů. Herci jsou vybíráni s absolutním přehledem a scénáristé mají zřejmě přístup (minimálně) k lehkým drogám - to byl svět osmdesátek< dekáda, která stvořila to nejlepší co šlo (včetně mé maličkosti :) a tento seriál jede v těch skvěle zajetých kolejích...
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Páni, tak dnes je v kurzu mentálně zaostalá pipka, metrosexuální úpír a homosexuální vlkodlak?! No nazdar!!!
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Ne, tohle fakt ne. Má to pár světlých chvilek, ale celkově trapárna. Odpad dávám jen kvůli tý kurvě M. Issový, jinak za **