Recenze (25)
Ne m'abandonne pas (2016) (TV film)
Nuda, žiadna akcia, nechcel som byť tvrdý, tak jedna hviezdička za snahu :-)
Zlo nikdy nespí (2016)
Nepomýlil sa niekto keď napísal, že to je horor, skôr by som povedal, že to je rozprávka s prvkami hororu :-) Ale ako dobrý film nehovorím, akurát som čakal, že muž sa im vráti živý a zdravý :-)
Prázdniny (2017) (seriál)
Skvelý seriál, nechápem ako sa niekomu nemôže nepáčiť, je to fajná oddychovka, ale tak samozrejme každý má iný názor :-)
Don't Knock Twice (2016)
Dobrý horor, akurát dúfam, že bude pokračovanie, lebo ten koniec ostal otvorený :-)
Antikrist (2009)
Psycho film, tak by som to nazval, mám zmiešané pocity, sám neviem či sa mi páčil či nie. :-)
Dcera čarodějky (2015)
Skvelý film, nie je o čom 5* :-)
Vojtěch (2015)
Film neurazil,ale čakal som viac
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Skvelý film, niet viac čo dodať
Habovřesky (2016) (pořad)
Ako mám rád Anku aj Vila, ale že sa na toto divadielko dali to mi je lúto.. ale tak prachy sú prachy.... celá ,,šou,, naplánovaná od začiatku do konca, výkony hercov mizerné....bieda, tá ,,reštaurácia,, v skuročnosti ani neexistuje, ludia čo tam prišli komparzisti.. no čo aspoň si zarobili a JOJka zaplnila vysielací čas, ale to je tak asi všetko... :-/
Děti (2008)
Panebože to čo bolo? Nejak som nepochopil tomu filmu, pre mňa si nezaslúži ani 1 hviezdičku