Recenze (25)
Mulholland Drive (2001)
Tak mam pocit ze sme sledovali psychycke zrutenie zeny ktora milovala druhu zenu a kedze ju nemohka mat dala ju zabit najomnym vrahom a sama spachala samovrazdu ked ju vycitky k tomu dohnali.
Vinnetou a Old Shatterhand v údolí smrti (1968)
Zbytocne, vinnetou mal skoncit poslednym vystrelom, bola to totiz pekna seria ktora konci vinnetouovou smrtou.
Vetřelec: Covenant (2017)
A zase ako u promethea hlavna hrdinka je zena a zase pride o svoju lasku a zase iba ona "prezije" dokola to iste az je to trapne.
Válka zítřka (2021)
Podla mňa slátanina a chabé herecké výkony.
Slunovrat (2019)
Ari sa tak snazil az to dojebal ako sa len dalo. Ten to snimok nesiaha Prekliatemu Dedictvu ani po päty. :(
Avengers: Endgame (2019)
Trošku zbytočne dlhé.
Predátor: Evoluce (2018)
K-k-tina jak mraky
Black Panther (2018)
úbohe
Všechno nejhorší (2017)
blbost najvacsia na svete...ani nevysvetlili debili ze odkial ma take zazracne schopnosti ze nemoz zomriet...okopirovany film na hrane zajtrajska..
Deadpool 2 (2018)
dobre zvladnute pokracovanie len mi bol nesympaticky ten hamburgerovy chlapec a nechutne vesela šikmačka :D