Recenze (197)
Steve Jobs (2015)
Ufff, kdo četl biografii, musí se obrace už po prvních scénách, nepřesné, milion věci chybělo (pochopitelně, ale i zásadní věci) a hlavní herci naprosto nevěrohodní. Nechápu, jak to mohlo projít až ven. Ještě, že to neviděl sám Steve.
Hnüs (2019)
Tohle není dokument, to je jízda a zábava! I když ve filmu oproti knize chybí asi tak 2/3 informací a něco je lehce překroucené. Po opětovném zhlédnutí musím uznat, že to je skvěle vybalancované a kdyby se kterákoliv z linek rozebírala víc do hloubky, už by nezbyl čas na jinou. Delší stopáž by filmu už nepřidala. A že měl film trochu sestupnou tendenci, no a která kapela měla po deseti letech vzestupnou?
Pan herec - Louis de Funes (2013)
Průměrný dokument. Bohužel se nedozvíme nic moc o jeho životě, spíš jen výpovědi kolegů a sestřihy známých záběru.
Želary (2003)
Po letech přidávám hvězdu, skvělý film.
Místo u moře (2016)
137min... nudy. Především první půlka. Ne, jako važné ne. Celé se to mohlo vejít do hodiny a půl a film by jen získal. Přijde mi to trochu promarněná příležitost.
Parazit (2019)
Nechytám se. Filmu se nedá upřít promyšlený scénář, i když místy absurdní, prostě Korea. Řemeslné taky fajn. Ale co nějaké emoce? Od začátku tomu chybělo jakékoliv napětí, identifikace s charaktery, akce, prostě něco. Něco po čem by se to tak strašně netáhlo. Nedokázal jsem to dát ani na jeden zátah, a to se stává fakt výjimečně.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
Doufám, že všichni hledači pravdy z komentářů jsou stejně kritičtí k tomu co je realita i v životě, ne jen u reality show. Bylo by líp :-) Každopádně, je to trochu slabší odvar ale propadák? To zase ne, Zdeněk to táhne. Starý formát mě bavil o něco víc, uvidíme xo další díly.
Le Mans '66 (2019)
Ouuuuu, tak to byla jízda! Ještě teď se mi tají dech při vybavování některých scén. Jakožto spíš nefanoušek automobilových sportu, tohle pro mě byla pecka a překvapení roku. Skvělý příběh a brilantně zahrané i natočené.
Divoká Patagonie (2015) (seriál)
Tomhle se hodnotí špatně, skvělé záběry, dech beroucí krajina, BBC standard posledních let. Když to srovnám s dalšími jejich dokumenty, jedná se ale o slabší kousek.
Zelená kniha (2018)
Film dobře natočený, dobře zahraný ale nějak to postrádalo jakoukoliv dramaturgii, napětí, zvrat. Předvídatelné od začátku do konce. Svým způsobem trochu podobné The Intouchables (Nedoknutelní), ti byli ale o level dál. A být to příběh bělocha, Oscara nedostal ani omylem, ale tak už to poslední minimálně dekádu v akademii chodí.