Recenze (413)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Jsou tady zase, ale je to stále úsměvné. Dobrý nápad s dinousaury, ty mám rád :-) A veverka opět prohrála :-(
Doblba! (2005)
Ať radši pan Vachleruž nic netočí. Ve filmu nebyl opravdu žádný vydařený vtípek, ani Čtvrtníček na kterého jsem se těšil, se to ani nesnažil zachránit. Děs, bída, odpad...
Dobrý synek (1993)
Celkem mrazivý thriller. Naštěstí se mu povede jen jedna vražda (vlastní bratr ve vaně) a zabití psa. Finále filmu bylo také vyvedené. Já bych ho ani nechytal, kdyby padal z té skály:)
Dobrý voják Švejk (1956)
Klasika, kterou si na Vánoce nenechám ujít. Opilecké kreace Miloše Kopeckého jsou výborné:)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Tento díl jsem si tolik neoblíbil jako ostatní, ale je to velký nadprůměr Spelbergových filmů. Originální hudební doprovod (samotný pochod Dobyvatelů zná snad každý člověk na téhle planetě). Výborný Harrison Ford.
Do noci (1985)
Jeff Goldblum je opravdu vážně dobrý herec. A Michelle Pfeiffer je opravdu hezká a i umí hrát:) Naprosto pohodový filmík. Taky se asi někam vydám do noci, ale buď se totálně nic nestane a odchytí mě policie s nějakým podezřením proč se toulám jen tak v noci po ulici. A nebo mě někdo přepadne a popřípadně zabije:) A rozhodně nenarazím na hezkou kočku jako Jeff:)
Doom (2005)
Absolutní blbost. Je to velká škoda, protože Doom si zasloužil o celý sto procent lepší film! Ale je to už osud, protože každý film podle nějaké počítačové hry nedopadne podle našich představ:(
Drahé tety a já (1974)
Je to dobrá komedie, kterou drží nad vodou Jiří Hrzán a Iva Janžurová.
Drtivý dopad (1998)
Nevím jak ostatní, ale já se vždy u toho kvalitně nudím. Strašně patetické. Hlavně rozebirání rodinných problémů hlavní hrdinky mě dohání k šílenství. Alespoň potěší účast Mogana Freemana v roli amerického prezidenta a dopad prvního asteroidu.
Duel (1971) (TV film)
Výborný nápad - Auto versus Cisterna. A je to hlavně Spielberg. Ale co z toho, když jsem u toho docela nudil.