Recenze (41)
Dylan Moran: Monster (2004) (TV film)
6*! Kdyby měla ta pětka vyjádřit moje nadšení, tak bych musel všechny zbývající filmy přehodnotit o 1/2 - 1 hvězdičky níž :-)
Kurýr 3 (2008)
Co to bylo? Vždyť jednička byla docela dobrá. Dvojka mě měla asi upozornit, ale naivně jsem si řikal, že se to třeba zlepší.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Jako nejsilnější kávu považuji tu část filmu "o fekáliích". To mi docela vadilo. Ta pasáž na konci je sice docela realisticky ztvárněná, ale i v pohádkách jsou výjevy mučení a nikdo je za to neodsuzuje. Film na nedělní rodinné odpoledne to ale teda není. To co mi vadilo ale asi nejvíc, i přes všechny nechutnosti a zvrácenosti, je šílená nuda, rozvleklost, nezajímavost.
Hra (1997)
Po druhém shlédnutí přehodnocuji 4* -> 5* Asi jsem poprvé nebyl ve správné náladě :-)
Blood Car (2007)
Originální. Moc fajn změna oproti běžným filmům z USA, kterými je svět zaplaven! Potěšilo i naturalistické ztvárnění.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
3 a půl - Uvidíme, jak to bude pokračovat, ale zatím příjemné překvapení.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Pecka! Brulda je pořád ve svý kůži - a to je sakra dobře! A hlášky typu: "Když jsem jí viděl naposledy, byla na dně výtahový šachty a z prdele jí trčel Jeep." nebo: "Nikam nechoď, zavolám ti doktora." po tom, co někoho shodí ze schodů a střelí ho - to jsou prostě perly filmů s Willisem, na který se nezapomíná.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Viděl bych to tak na 3½ - s tím, že EU verze (110 min) = 3* a předpokládám, že originál US verzi bych dal 4*
Cashback (2006)
Moc povedený! Kamera skvělá (ty přechody!) Příběh super! Až na pár slabších míst jsem se celou dobu výtečně bavil.
Mr. Brooks (2007)
Místy rozvleklé. Ten snový konec by se mi líbil daleko víc, ale holt američané musejí mít "happy end".