Poslední recenze (29)
Bob Marley: One Love (2024)
Tady s Enšpíglem nesouhlasím. Někdo kdo dá Ivetě 5* nemůže hodnotit někoho jako je Bob Marley i když ho viděl už dva dny před premiérou 🤣.Boba a jeho hudbu miluju od mládí a tady bylo řečeno všechno, co se dalo do tak krátké stopáže vměstnat. Nejde nic jiného než 5*
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
No tak teda větší sračku jsem ještě neviděl. Vo hovně, jenom okrást lidí v kinech. Odpad nad odpady 👎👎👎👎👎
Pravda z díry (2021)
U mě příjemné překvapení, první půlka volnější a potom to dostane spád. Nijak extra horor, ale jako oddychovka super. 8,5/10