Recenze (437)
Černá Dahlia (2006)
Krásné obsazení a film dle skutečné události, toť ale vše. Film mi připadal nezajímavý, zdlouhavý a postavy nevýrazné. Vím, že je to sice podle skutečné události a tak se film drží reálií, ale to neznamená, že se z toho musí udělat film, u kterého se těšíte až skončí. 40%
Černá labuť (2010)
Ne, ne a ne!!!! Omlouvám se, ale tohle je opravdu hrůza... První polovina je nudná a druhá zmatená. Čekal jsem něco úchvatnýho, co mě vtáhne do děje a nepustí (jak o tom všichni píší). Místo toho se mi dostavilo po dvaceti minutách strašné nutkání film vypnout a jít se koukat na Armagedon v televizi... Já opravdu nechápu proč dostal pět nominací na oscara a proč určitě nějaký ty oscary vyhraje. Za mě je tohle blbost a ztráta času s občasnými světlejšími záblesky... 25%.
Černá mamba (2011)
Taková rozsáhlá, naprosto skvělá reklama na nike. Kdyby se takhle točily reklamy, tak začnu koukat na televizi ;) 80%.
Černobílý svět (2011)
Nádherný pohled na společnost v šedesátých letech minulého století v Americe. Silný příběh o "utlačování" černochů a otevřená snaha je zařadit na společenské dno. Scénář přesně vystihuje tehdejší dobu (strach, nemohoucnost, netolerance, nadřazenost,...). Po herecké či režijní stránce nemám co bych vytkl, cítil jsem se jak kdybych to prožíval s nimi. Jediný co bych snad pozměnil, je délka filmu. téměř dvě a půl hodiny je přeci jen trochu moc... 95%.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Na to že válenčný filmy vážně nemusím tak tenhle se mi docela zamlouval ;) Je tam krásně vylíčená nesmyslnost válčení, slušný herecký obsazení, ale nejlepší na tom všem je kamera (hlavně v 1. půlce), tu jsem si vážně užíval ;) kdyby se mi líbíli filmy z válečného prostředí tak bych dal i 5* ;)
Čerstvé guacamole (2012)
Ani ne tak hezký, jako spíše zajímavý.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Skvělá, intelektuální krimi komedie. Tomáš Töpfe zahrál Arazíma úžasně (ostatně jako jakákoliv role, která se mu namane). A Ivan Trojan jakožto četník co dokáže vždy pobavit. Krásná oddechovka, na kterou se rád kouknu. Jen je škoda, že česká produkce nedokáže vytvářet více takových seriálů / filmů. 90%
Četník a četnice (1982)
Klasika s CZ dubingem od Františka Filipovského, jehož hlas i sám Louis de Funés označil, že je lepší než jeho vlastní ;)
Četník a mimozemšťané (1979)
Klasika s CZ dubingem od Františka Filipovského, jehož hlas i sám Louis de Funés označil, že je lepší než jeho vlastní ;)
Četník se žení (1968)
Klasika s CZ dubingem od Františka Filipovského, jehož hlas i sám Louis de Funés označil, že je lepší než jeho vlastní ;)