Recenze (47)
Oidipus Tyranus (2011) (divadelní záznam)
Pro nekoho kdo je metlak, tak je to neco uzasnyho a na svetove urovni. Naprosto uzasne a nadherne, strasne se mi to libylio.
Záhada Blair Witch (1999)
Pripada mi to jako bezmyslenkovita ptakovina, co ma spousty der v normalnim racionalnim mysleni.
Che Guevara (2008)
Nechci rict, ze by ten film byl spatny, jen asi poradne neznam historii Kuby natolik abych ten film pochopil, tak jak bych mel.
Bastardi (2010)
Jen doufam, ze to takhle opravdu v nekterych skolach nevypada. A pokud jo, tak to nas chran panbuch.
Kajínek (2010)
Jeden z vaznejsich ceskych filmu co staly za to, ale pernikova vez byla lepsi ale i tak 4*
Ženy v pokušení (2010)
Po dlouhe dobe neco dobreho z ceske tvorby :-)
Pravá blondýnka 3 (2009)
Kdyz jsem videl 2, tak jsem myslel, ze uz vetsi ptakovina byt nemuzu, bohuzel jsem se milil.
Pravá blondýnka 2 (2003)
Naprosto souhlasím s KevSpou.. Sice jsem neviděl jedničku, ale dokážu si to odvodit od dvojky!
Tobruk (2008)
Dost pevedeny cesky film, dalo se na to dobre divat.
František je děvkař (2008)
Kdyz to vezmu kolem a kolem, tak to byl film uplne o nicem jen Josef Polášek to zahral dobre.