Recenze (198)
Útěk z Alcatrazu (1979)
Clinta Eastwooda mám hodně rád, ale tady to nefungovalo ani jemu. Nebo ten film ohlodal zub času? Možná.
Olověná vesta (1987)
Dobrá je jen první část. Ta druhá už nebyla ani zábavná, ani nikterak jinak zajímavá.
Padesát odstínů šedi (2015)
První skoro půlka (cca. 40 minut) a konec, ačkoliv byl takový ustřižený, tak super. Jinak nic moc.
Matrix Reloaded (2003)
Pro mě lepší než první díl.
Blade 2 (2002)
Více triků, jinak nic. Ještě větší slátanina.
Blade (1998)
Co to sakra bylo?
Generace X (2005)
Přijde mi, že to bylo natáčené s minimálním rozpočtem. Hodně z filmu mi také přišlo nelogické a vůbec mě to nenadchlo, i když mám takové ty psychologické filmy, po nichž ve vás něco zůstane, moc rád.
Nespoutaný Django (2012)
První část filmu super, pak to bylo jen horší a horší.
Zápisník jedné lásky (2004)
První půlka dobrá, druhá utahaná.
Tenkrát v Americe (1984)
Mám rád komplexní filmy, ale v tomhle jsem se teda opravdu ztrácel.