Recenze (198)
Pirát silnic (2007)
Vyloženě nudné to není, ale velká zábava taky ne. Jako jednohubka neurazí.
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Pokračování je už horší, ale v rámci dětských pohádek je to stále nadprůměrné.
Princezna ze mlejna (1994)
Jedna z těch nejlepších českých pohádek určitě, jako malý jsem ji měl moc rád.
Hotel Transylvánie (2012)
Fórky dobré, je to prostě animovaný film a dá se zasmát, ale nic extra se čekat také nedá. Prostě dobrý animák - nic víc, nic míň.
Lesní duch (2013)
Spíše nechutný pohled na některé scény než že bych se bál. Ale moje přítelkyně se v kině ze strachu nedívala, tak nevím, jestli náhodou nejsem divný.
Rafťáci (2006)
Snowboarďáci byli trochu lepší, tohle je více než podobné jen v létě. Ale prostě méně vtipné a ještě více o jedné jediné věci, kolem které se točí všechny vtipy.
Snowboarďáci (2004)
Pro teenagery, to je jasné. Jen na zábavu bez hlubší myšlenky, taky jasné. Potom je to jedna z těch dobrých komedií.
Probudím se včera (2012)
Za mě velice dobrá čeká komedie. Zajímavý námět, vrátit se v čase a sbalit dívku svých snů. Mádl tentokrát hrál dobře, nebylo to vůbec trapné.
Scary Movie 5 (2013)
Tak tohle ale dělá Scary Movie ostudu. Čekal jsem více, těšíl jsem se a přišlo tohle? Naprosté zklamání a vtipné momenty napočítám na prstech ruky.
Piráti na vlnách (2009)
Dost nudné, vůbec mi to nesedlo a zdejší hodnocení nechápu.