Recenze (198)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Hodně špatně zpracované snad ve všech ohledech. Dalo se z toho všeho vymáčknout mnohem víc, dokonce bych řekl, že filmy z této doby, s podobným námětem a prostředím mě vždy nejvíce lákají. Ovšem tady jsem se poměrně nudil. Princ necharismatický, děj špatně natočený ... Akční scény "nízkorozpočtové". Pro mě prostě zklamání, i ona herní série má lépe zpracovaný příběh.
Discopříběh 2 (1991)
Oproti předchozímu dílu ve všem slabší, dokonce i písničky Michala Davida. Možná by si to zasloužilo i ty 2 hvězdičky, ale příběh je naprostá fraška a já jsem na příběh filmu dost vysazený, proto jen jedna.
Discopříběh (1987)
Nevím, proč jsou zdejší komentáře tak kritické, protože tento film je koukatelný stále a to se o drtivé většině filmů říct nedá. Samozřejmě, vliv tehdejší doby je hodně cítit a dneska už to takhle vůbec nechodí, ale písničky krásně doplňující film, poučení pro mladé a zábavné to také je.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Ten "akční" konec je trapárna největšího kalibru, ale do té doby dobrá komedie tak na 3,5 hvězdiček. Sem tam totiž se objeví dost ubohý fór, ale jinak stabilní přísun zábavy po dobu dvou hodin.
Hurá do basy (2006)
Tohle je bombastická komedie. Vězeňská tématika brána s nadhledem je téma vděčné, ale tady je to přecijen ještě posunuté o úroveň výše. Doporučuji ke shlédnutí.
Rande měsíce (2006)
Možná až překvapivě dobrá komedie, kterou sice nemusím vidět znova, ale rozhodně pobavila. Je celkem netradiční z netradičního prostředí. Slušné.
Takoví normální zabijáci (1994)
Celé to je natočené divným způsobem ... něco jako telenovela a obraz pořád divně mění barvu i úhel záběru. To je blbina. Ale začátek docela zajímavý, asi tak 25 minut, pak už blbost, kterou jsem musel předčasně ukončit.
Queen v Budapešti (1987) (koncert)
Koncerty skupiny Queen nemůžou mít jinak, než 5 hvězdiček. Hlavně tedy za Freddieho Mercuryho, který byl jako zpěvák famózní, ale i celkově za atmosféru a dobré písničky, ne jako dnes.
Nádherné bytosti (2013)
Tenhle typ filmů hold není pro mě. Ztratil jsem se v ději po deseti minutách a celý zbytek filmu byl pro mě děs. Navíc takové fantasy je na nic, buď ať to je komplet jiný svět nebo ať to je raději jiný žánr.
Panic je nanic (2006)
To je nudné a trapné dokonce i pro teenagery. Osobně jsem jen velmi stěží dokoukával.