Recenze (330)
Rychlí a zběsilí (2009)
Nejlepší ze série rychle a zběsile.
Smrtící andílci (2002)
Čekal jsem průměrnou akční střílečku s pěknýma holkama, ale nakonec se z toho vyklubala akční matrix střílečka. Výsledek skvěla 110 minutová zábava.
Hra smrti (1978)
Po celý film jsem čekal na 3 slavné finálové boje, tedy nic moc jsem nečekal od příběhu , ale příjemně mě překvapil a výsledek je pěkných 80%.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Tak tohle je skutečně nářez, těch prvních 10 dílů je fakt špica. L Vs Yagami Light, neboli souboj nejlepších dvou mozků na světě.
Tobruk (2008)
No na české poměry drahý leč povedený realistický film. Sice to není nic nad čím bych měl slavit, ale na česko to dost ušlo, herci byly překvapivě dost přesvědčiví, akce tam taky nějaká byla, konec filmu jsem taky pochopil tak jsem byl celkem spokojen. Je to dobrý film na který se dá koukat poněvadž českých válečných filmů je jak šafránu.
Griffinovi (1999) (seriál)
O krapet lepší než Američan Dad.
Vosí hnízdo (2002)
Překvapivě dobrá akce, na to že jsem od toho nic světoborného nečekal to bylo koukatelný 70%.
Max Payne (2008)
Hru jsem nehrál, ale film byl dobrý, možná právě proto že nejsem "zkažený" hrou tak hodnotím takhle vysoko dobrý akční snímek, ale zase nic převratného prostě něco na co se dá koukat.
3-iron (2004)
Tohle je opravdu unikát vidět film který skoro nemá žádné repliky a přitom je to docela zajímavý a koukatelný film, je to lepší než to zní.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
My name is Earl - ALIAS - jak se polepšit.