Recenze (330)
Seikai no Senki - Season 1 (2000) (série)
Druhá řada je o trochu slabší jak první, ale stále to je špica. Jen škoda, že se celá sérii točí okolo vesmírých bojů a nevěnuje se tak moc vedlejším příběhům posádky a nebo vztahu Lafiel a Jinta.
V červenci (2000)
Nejsem žádným milovníkem německých romantických komedií, kterých německo za rok vyprodukuje docela hodně, ale tenhle film je světlá výjimka. Taková pohodová romantika procházející po celé evropě. Film který mě dostal do kolen.
Griffinovi (1999) (seriál)
O krapet lepší než Američan Dad.
GTO (1999) (seriál)
Skvělá záležitsot, kam se hrabe Spike Spiegel z Bebopa, Onizuka Ekichi je saqra borec, který dokáže zvednout náladu svým vystupováním a přitom nic z toho nepředstírá a za celý seriál si na nic nehraje a je sám sebou.
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Skvělý příběh, vcelku "reálné" příhody hlavních hrdinů a HLAVNĚ tam nenajdete ani jedno anime klišé, které člověka sere u většiny jiných anime, sláva, dvakrát hurá, 5 hvězd a dvě další plus jako odměnu za vyjmečné anime bez hnusných klišé tak typyckých pro většinu anime.
Moucha (1999) (seriál)
Tomuhle jsem nikdy nepřišel na chuť.
ToHeart (1999) (seriál)
Příjemné anime s velmi milou, sympatickou a roztomile plachou hlavní hrdinkou. Pohodové anime kde nechybý láska, přátelství a dobrý vtip. Rozhodně stojí za zkouknutí, nebudete litovat.
Ztracený svět (1999) (seriál)
Na tenhle seriál mám jen hezké vzpomínky a jako malý jsem si nenechal ujít ani jeden díl. Skvělé odreagování a zábava.
Kouzelný meč - Cesta na Camelot (1998)
Nic z čeho bych byl nějak odvařený, ale jako odpolední "dechovka" to nebylo špatné. Disneyho filmy nebo pixarovky mají něco víc do sebe hlavně v oblasti scénaře a výpravy v tom bych viděl asi největší rozdíl 57%.
Křižovatka smrti (1998)
Není to taková komedie jako další dva následující filmy, ale o to je ten film lepší a vážnější.