Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Natož kolik to má serií,tak pořád z toho neunikal žádný hůmor,český dabing nemá chybu...zkrátka tahle 6 dokázala něco,co se asi jen tak někomu už nepodaří,a to je dobře protože originál je jen jeden.
Spiderman (1994)
Viděl jsem každý díl,snad všech 65,a každý díl dobrý,Stan Lee,napsal skvělej scénář,spiderman má prostě skvělí narážky a hlášky a grafika je taky dobrá a dabing mě velmi uspokojil...Navíc tady potkáte snad všechny přátelé i nepřátelé,co spiderman kdy měl
M*A*S*H (1972)
Akta X (1993)
Krajní meze (1995)
tolik řad,tolik dobrých dílů,i když prví 3 série byly naprosto super,při některých dílech mě až mrazilo v zádech,a říkal jsem si,co by se asi stalo,kdyby se tohle vážně stalo.Vážně zajímavé...
Ženatý se závazky (1987)
Byl jednou jeden... život (1987)
Na tohle bych se mohl dívat pořád,krvynky jsou moc fajn a pro děti poučné a velmi zábavné,lepší kreslenější naučný seriál snad nebyl vymyšlen...