Recenze (377)
Kid (1921)
Nádherné, jednoduché... nepopsatelný pocit při sledování Kida. To nejlepší, co Charlie Chaplin nabízí.
Klub sráčů (2000)
To byla strašná kravina, pousmál jsem se tak jednou, jinak nic. O kultu se nedá hovořit, bylo to celé trapné, místy nechutné. Ale film je to přeci jen dost profláklej, takže bych ho alespoň jednou vidět měl a jsem rád, že už to mám za sebou. A za co ta 1*? Pouze za to, že ta hudba je mi blízká.
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Dočkal jsem se přesně toho, co jsem od tohoto filmu čekal a to do posledního puntíku. Trapná teenagerovská komedie z Německé produkce, snažící se napodobit ty americké, které taky nestojí za nic. Nechápu za jakým účelem se tyhle filmy točí, na to se snad nemůže nikdo dívat. Teda krom mé mladší ségry, no asi se pár lidí najde, ale mě už odrazuje samostnej název. Jestli nechcete 90 minut trpět, tak se na to nedívejte. Moje hodnocení: Odpad !!!
Knight Rider (1982) (seriál)
Jakej kluk tuhle klasiku 80.let nežral? Já myslím, že každej, alespoň já určitě. Teď už o to sice ani nezavadím, ale tenkrát ... to byly časy. Moje hodnocení: 60%
Kód Navajo (2002)
Slušný válečný film, který je určitě koukatelný, ale kde hledat chybu jeho neúspěchu nevím. Možná ve scénáři, možná v režii. Možná jinde a nebo možná v tom, že se nechová tak věrně a reálně jako jiné válečné filmy. Je opravdu spousta kvalitnějších válečným filmů, ale Kód Navajo určitě stojí za zhlédnutí. Třeba právě z důvodů pro porovnání s lepšími a kvalitnějšími válečnými filmy. Moje hodnocení: 60%
Kokosy na sněhu (1993)
Takzvaná sportovní komedie, která obsahuje šílený množství dobrých vtípků, u kterých jsem se velmi dobře pobavil. Nevýhodou je, že tenhle film stačí vidět tak dvakrát. Potřetí už je to nuda, což je škoda. Moje hodnocení: 70%
Komici v montérkách na šňůře (2003)
Narazil jsem na to jednou v noci v TV. Velice dobře jsem se bavil a opravdu jsem se hodně nasmál. The Cable Guy is the best.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Divím se, že jsem na to dřív koukával, ale ono asi nic lepšího v onen časový úsek v TV neběželo. Zas tak špatné to zezačátku není, ale čím víc sérií jsem viděl, tím víc se mi to protivilo a tím spíš jsem na to už nekoukal. Nic se nemá přehánět, ale poctivé 2*. Moje hodnocení: 40%
Kouzelný měšec (1996)
Nepovedená česko-neměcká pohádka od které jsem čekal víc, ale od pana Vorlíčka jsme se v poslední době ničeho kvalitního nedočkali. Průměrná pohádka, která lehce upadne v zapomnění. Moje hodnocení: 50%
Krakonoš a lyžníci (1980)
Další česká klasika o lyžích, která mě odjakživa vůbec nesedí, ale to neznamená, že je to špatný film. Moje hodnocení: 60%