Recenze (377)
Silvestr svobodného pána (1979) (TV film)
Tak trochu bláznívá mikrokomedie, která je trochu nedotažená. Krejčíkovi se tohle moc nepovedlo, ale za shlédnutí stojí, protože herecké výkony Abrháma, Šafránkové a dalších jsou věrné a jako vždy výborné. Moje hodnocení: 60%
Bohouš (1968) (TV film)
Tři herci, jeden pes, 25 minut a je z toho výborná podívaná. Když se sejde Jiří Sovák a Vladimír Menšík, tak to stojí opravdu za to. Přitom to začíná takovou nevinnou hláškou, "Já mám hlad jako bernardýn". Pokud by chtěl někdo shlédnout tuhle skvělou mikrokomedii, tak má možnost každý silvestr. Moje hodnocení: 80%
Luzie, der Schrecken der Straße (1980) (seriál)
Lucie a její formeláci jsou skvělou rodinnou podívanou.
Lucie, postrach ulice (1983)
Lucie a její formeláci jsou skvělou rodinnou podívanou.
...a zase ta Lucie! (1983)
Lucie a její formeláci jsou skvělou rodinnou podívanou.
Báječný den (1996)
Příjemná romantická rodinná komedie s okouzlující Michelle Pfeiffer. I ty děti byly takový roztomilý. No a proč ne, vůbec to nepůsobilo protivně nebo nepříjemně, spíše naopak. Čas pomaličku plynul, já sledoval a hezky to uteklo, prostě takový báječný den. Moje hodnocení: 70%
Kouzelný měšec (1996)
Nepovedená česko-neměcká pohádka od které jsem čekal víc, ale od pana Vorlíčka jsme se v poslední době ničeho kvalitního nedočkali. Průměrná pohádka, která lehce upadne v zapomnění. Moje hodnocení: 50%
Jumanji (1995)
Výborný rodinný film se vždy skvělým Robinem Williamsem. Pěkná oddychovka se slušnou atmosférou, patřící mezi mé oblíbenější rodinné filmy. Moje hodnocení: 75%
Vesničko má středisková (1985)
Zná to každý a je to víc než dobré, to víme všíchni, ale není to nejlepší, jak někteří píšou. Není jich moc, ale znám lepší české filmy. Moje hodnocení: 85%
Mrazík (1964)
Trochu netradiční pohádka, ale již kultovní Mrazík především díky skvělému dabingu, bez něj by to asi nebylo ono. Tohle můžu po sté a znova.