Poslední recenze (6)
Zásah štěstím (2023)
Byl jsem na tom se svojí platonickou láskou, takže tím asi bude moje ,,recenze´´ dost ovlivněná. Jsem skalní fanoušek Woodyho Allena, platonická láska mé nadšení sdílí (nebo alespoň doufám). Tohle je film vybroušený k dokonalosti a, pokud jsou zvěsti pravdivé, důstojné zakončení filmařské kariéry, až k finální pointě. Film jsem si užil, kytici růží předal, tak snad na mne nezanevřela. Amen, howgh, summa locut.
Bible (1966)
Prvních pár dní z Berešit jsem neviděl, pročež nehodnotím. Ačkoliv předesílám, že až přes místy rozvleklou a úmornou metráž se mi to, jakožto apostaty od svaté matky církve, docela líbilo. Viz můj koment (co tomas1291) k tá bibliá (Knize knih) na Databázi knih. Zpracování je celkem věrné originálu, lidé tu mluví básnicky až květnatě, pro věřící i nevěřící asi stojí za shlédnutí.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Paříte-li ,,Dračák´´, nebo jste-li fanouškem fantasy, nebo kvalitních pohádek s komediálními prvky, tohle je jasná volba. Nejokouzlující členkou družiny pro mne osobně byla elfí druidka... ,,Taky jsem tahal kočku z ryby...´´ Já osobně se pokouším DrD II hrát, za fanouška fantasy se považuji, na premiéře jsem byl s učitelem z místního gymnázia, který si maluje vlastní figurky na drdčko (a jeho početnými svěřenci), takže mohu být považován za zaujatého, ale tohle je výpravný blockbuster, na který jsem byl zvědavý, a poté velice mile překvapen, neřku-li nadšen...