Recenze (3 943)
Noví mutanti (2020)
Velmi trapná ubohost. (2%)
The Dark and the Wicked (2020)
Hypernudná hovadina. Vypnuto. (0%)
Pojď si hrát (2020)
Unylé domácí drámíčko o ulítlém chlapečkovi, který občas vidí bubáka. Pro dětské diváky do 10 let snad ještě přijatelné, ale za mě nedívatelně nudné, vypnuto. (0%)
Mongolská spojka (2019)
Pejsek a kočička upekli dort po mongolsku. (1%)
Případ Collini (2019)
Nesnesitelně nudné a asi tak o 2 hpdiny delší, než by stačilo. (3%)
Všemocný (2015) (seriál)
Tento seriál je zejména obrovská snůška blbých keců a uhoněného chaosu. Některé díly jsou zcela pitomé až debilní. V jiných jsou náznaky smysluplného děje. Bohužel jen místy. P.S. Když už je to taková ubohost, bylo by příjemnější se aspoň dívat na někoho hezkého, nikoli na paní Carpenter. (24%)
Tenkrát v Deadwoodu (2019)
To byl ukázkově hnusný splašek. (0%)
Krev mojí krve (2009)
Takový standardní francouzský thriller vhodný na všední odpoledne. Nic převratného, jen neschopná policie a jacýsi zločinci. (42%)
3Bobule (2020)
Nostalgicky ponurá atmosféra, horda jakýchsi pitomých děcek, trapný primitivní příběh ala Nova, to, co kdysi zářilo, se tam teď valí s nafouklým břuchem, hafo zhola zbytečných keců. Jen maličko dobrého z dřívějších dílů zbylo... (18%)
Čužaja (2010)
Pár jakýchsi hnusných ksichtů v jakémsi amatérském filmu o pár jakýchsi hnusných ksichtech v jakémsi filmu o pár... . (6%)