Recenze (3 946)
Melancholie (2011)
Nuda jak sviňa. Supernuda. Nedodíváno. (0%)
Zabiják proti své vůli (2019)
Tupá komiksová ubohost s Potratem v hlavní roli. Jakmile ho vidím, hned mám zkažený den. (8%)
Zrádci - Hlavně ať se to nedozví máma (2020) (epizoda)
Chaos, vytřepaná kamera, kecy. Blejt. (0%)
Návrat domů (2009)
Banální zápletka, samá hluchá místa, žádný děj, tupé chování postav, špatné herecké výkony, otřesná hudba. Nedívatelná supernudná poloamatérská hovadina. (1%)
Galveston (2018)
Chlap zachrání pipinu, pak s ní jede někam do řiti, pak tam dojedou a pak tam jsou a pak tam nejsou. Nuda a blbost jak sviňa. (2%)
Na hraně strachu (2018)
Velmi nadějný začátek. Pak se do toho namontoval ten pitomý asiat a začalo to jít k šípku. Pak ještě bleskla naděje a mohlo to pokračovat jako slušná Home Invasion. Ale po chvíli umírá nejzajímavější postava a do popředí jde zase ten pitomý asiat. Vždy, když jsem ho viděl v těch nudných nekonečných záběrech o ničem, říkal jsem si, kdo proboha tohle idiotskou postavu vymyslel. Postupně přibude čínské pojetí filmu a jde to úplně do kytek až do pitomého konce. Velká škoda. Mohl to být fakt dobrý film. (38%)
Dítě číslo 44 (2015)
Bláboly a otřesná kamera. (6%)
Trick (2019)
Nic zásadního tomu asi nejde vytknout. Nepřetáčel jsem, dodíval jsem se do konce. Bylo to napínavé i ne. Asi nemám jasný názor. (55%)
Vraždy v Kitzbühelu (2001) (seriál)
V nouzi dívatelná rakouská detektivka. První díly a série byly strašné, později už to jde se sebezapřením někdy i dokoukat. Ale jsou to hrozné kokotiny. Jen nechápu tu zbytečnou dějovou linku se starou bábou a dědou. (12%)
Pojď za tátou (2019)
Prvních 50 minut můžete přeskočit. Potrat, který vypadá jako ještě větší debil než obvykle, si tam vykládá se starým mužem. Ryzí odpad. Zbytek je černá komedie s troškou humoru, která se hodně vleče. (18%)