Recenze (3 865)
Pátá vlna (2016)
Kdyby tam misto decek hrali herci a kdyby to tak idiotsky neskoncilo a kdyby hodne ubrali a trochu pridali, mohl to byt dobry namet na dobry film.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Banda fousatych chlapu se 2 hodiny strili s bandou jinych fousatych chlapu. Opominu reál. Zmatek nad zmatek.
Pojď se mnou (2015)
Superdůchodce a škaredá baba jedou za jiným důchodcem, aby ho zabili. Hnilobně nudná sračka.
Rozkaz zabíjet (2016)
Vojaci chodi hodinu a pul po lese a furt strili na roboty. Hnupovina.
Zvláštní korespondenti (2016)
Konečně, po dlouhé době, zábavný film s docela originální zápletkou...
Ave, Caesar! (2016)
Po asi 30 minutách jsem tuto slátaninu, která neobsahuje humor a ani cokoli jiného dobrého, vypnul. Nedívatelná idiocie.
Joe Dirt 2: Beautiful Loser (2015)
Nehorázná, tupá, blbá a nudná sračka
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Francouzský Topgun. Akorát oni to berou vážně :)
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Divatelne bez preskakovani, ale docela nuda a nic moc.
The Boy (2016)
Otresne.